Hop til indhold

Sønderborgvej 7 Kruså

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg  tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på 

Skrevet

Var mutter nøgen da hun masserede dig, og fik du hj.

Tror jeg vil forbi snart.

Skrevet
  • Author
bukas skrev, 1 time siden:

Var mutter nøgen da hun masserede dig, og fik du hj.

Tror jeg vil forbi snart.

Ja det var hun og var i godt humør 

Skrevet
  • Author
Petermann skrev, den 20.8.2024 at 17:18:

Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg  tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på 

Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på 

Skrevet
  • Author
Petermann skrev, den 29.8.2024 at 10:00:

Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på 

Så har jeg været forbi Søderbogvej 7 i Kruså og få en god massage + ekstra fra hendes den nye det var  rigtigt godt. Hun er der ikke hver dag  så ringe og spørge  om hun er der. Jeg  glæder mig til næste gang jeg kommer til Sønderjylland. 

Skrevet

Var forbi og ja fik god massage og alt hvad jeg kunne drømme om, ja af veninden i huset. Kommer igen

Skrevet

Tager hun kun kontanter? Kan ikke huske det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.