Hop til indhold

Belly Sky anbefaling?

Featured Replies

Skrevet

Efter forlænget finsk sommer, søger jeg hotel i kbh inden jeg drager videre hjem til Aarhus..

Jeg ser på Bella Sky, men vil gerne høre update om hotellet dette. Er der fortsat direkte adgang til værelserne? Altså hvor man ej skal bruge kort til at komme op i elevator. 

Note : Jeg ved godt man ikke skal reklamere om hoteller, men spørger blot om råd til hvor "sex-venligt" et hotel er.. i sober tone :)  Ikke direkte business.

Skrevet

Jeg brugte det rigtig meget fra 2017 til 19, og var så tilbage en enkelt gang i december sidste år. Grundlæggende var det stadig det samme ift elevator uden nøglekort, men service OG besøgstal er faldet markant!

Der er fx ikke længere minibar på værelserne, Snacks og drikkevarer er rykket ned i receptionen i et rum som bliver låst kl 23. Der kan heller ikke bestilles natmad eller roomservice længere. Det var meget skuffende. Derudover var der førhen altid banegårds agtigt i lobyen så gæsterne nemt kunne liste sig igennem. Da jeg var der sidst, var der få mennesker og meget stille, hvilket betød at en af mine gæster blev stoppet og spurgt hvad hans ærinde var. Lige til at få sved på panden af :wacko:

Skrevet
  • Author
Sofie Brandvarm skrev, for 10 minutter siden:

Jeg brugte det rigtig meget fra 2017 til 19, og var så tilbage en enkelt gang i december sidste år. Grundlæggende var det stadig det samme ift elevator uden nøglekort, men service OG besøgstal er faldet markant!

Der er fx ikke længere minibar på værelserne, Snacks og drikkevarer er rykket ned i receptionen i et rum som bliver låst kl 23. Der kan heller ikke bestilles natmad eller roomservice længere. Det var meget skuffende. Derudover var der førhen altid banegårds agtigt i lobyen så gæsterne nemt kunne liste sig igennem. Da jeg var der sidst, var der få mennesker og meget stille, hvilket betød at en af mine gæster blev stoppet og spurgt hvad hans ærinde var. Lige til at få sved på panden af :wacko:

Tusinde tak for dejligt brugbart svar <3 

Har tidligere haft succes med Tivoli Hotel, men der var ikke direkte adgang til hotel, og dette jeg faktisk stærkt foretrækker. + at kvaliteten stadig er høj.

Vil lige overveje alternativer, men ja, der er højsæson lige nu, så tror der travlt på hotellet heldigvis.

Redigeret af Vixenida
ekstra

Skrevet

Tivoli hotel er rigtig godt og diskret. 
Man kan nemt parkere i p hus og blive “hente” i kælderen uden at møde en masse mennesker på vejen , dog skal man hentes da der skal bruges nøglekort til elevator. 
Scandic Sluseholmen er rigtig godt også. 
man kan parkere gratis som “gæst” ved at check in på iPad i Receptionen og der skal ikke bruges nøglekort til elevator. 

Skrevet
  • Author

Tivoli kan jeg rigtig godt lide, men kan ej lide at nøglekort er en fast del.

A&O ser lidt hostel agtig ud, som Generator eller Steel House, men tak <3 

Hotel med 3 stjerner MINDST og uden nøglekort, dette kunne være kravene :D 

Skrevet
Oliekongen skrev, for 12 minutter siden:

Exchange-student brugte ofte A&O Hostel i Sydhavnen. Der er adgang uden nøglekort, og ingen der spørger i receptionen.

https://www.aohostels.com/dk/kobenhavn/kobenhavn-sydhavn/

De havde sidst jeg var der ændret fremgangsmåde så gæster på værelset kostede 500 euro hvilket man skrev under på når man tjekkede ind.. 

Samtidig var der alle de gange jeg har brugt det mange udenlandske tydeligt handlede kvinder.. Den ene nat hørte vi en kvinde skrige for livet og jeg kom til at sende en gæst til det forkerte værelse så da han bankede på den forkerte dør kom en østeuropæisk stor herre og åbnede døren med en kniv i hånden så jeg vil bestemt ikke anbefale det til piger der ikke vil risikerer noget indblanding i sådan noget.. Pigerne blev fuldt ned at ryge og håndklædebunkerne udenfor pigerne værelser voksede sig abnormt høje.. Den ene dag så vi en pige i elevatoren blive fuldt ned og ryge af en mand og hun havde det største sæbeøje jeg nogensinde har set.. 

Skrevet
  • Author

500 euro til hotellet for at man har gæster? Det lyder utroligt må jeg sige.. og de andre ting du skriver, lyder utrolige virkeligt... :O  

Skrevet
Vixenida skrev, for 9 timer siden:

500 euro til hotellet for at man har gæster? Det lyder utroligt må jeg sige.. og de andre ting du skriver, lyder utrolige virkeligt... :O  

Ja det var ligesom der det gik op for mig at de nok prøvede at presse pigerne væk fra at anvende stedet.. 

Skrevet

Jeg besøgte på et tidspunkt en pige på BRIK apartment hotel i Nyrnberggade. Hun havde et værelse i stueetagen med egen (diskret) indgang og vaskemaskine, og var ret glad for det.

Skrevet

Er STAY på Bryggen - lejlighedshotel - ikke stadig sådan, at man kan ringe på dørtelefonen og blive buzzet ind fra værelset uden at være i nærheden af en reception og med trappe/elevator uden behov for kort?

Ved dog, at nogle er blevet smidt ud derfra efter klager fra andre hotelgæster.

Jeg har også besøgt en på BRIK, som @Lauersennævner.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Jeg benytter jævnligt Hotel Kong Arthur ved søerne i KBH

Lækkert sted

Og her kører elevatorerne uden brug af nøglekort

Jeg vil gerne komme og besøge dig :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.