Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har været ved hende her http://side6.dk/resultatside/?q=sarah23 og kab fortælle lidt om hende?

 

Flere lignende piger, som også alle mærkværdigvis er 23, optræder af og til samme sted, som jeg ikke synes ligger særlig diskret midt i et rækkehusområde. Jeg har været forbi stedet et par gange og det var svært at finde, da der ikke var noget hus nr., ligesom der heller ikke var nogen dørklokke eller andet der indikerede at man var kommet til den rigtige dør - der blev nu heller ikke lukket op, så det var nemt hurtigt at køre igen, men mab føler sig som Per Tot, der bliver kigget på fra alle sider og folk, der går frem og tilbage.

 

Nogle af pigerne (studiner) påstås det kommer fra England, men det er nok snarere østeuropa. Men ellers tør jeg ikke udtale mig om servicen, da jeg ikke har haft held til at træffe nogen på stedet - evt. kan du søge andre anmeldelser her på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...