Hop til indhold
elwis

Harmony ved Hamborg

Recommended Posts

Hej med jer.  Jeg køre lige forbi Harmony, og tænker på at stopper der.  Det bliver nok en torsdag eller en Mandag.   Hvordan er stedet at besøge for tiden.  Hvad tid på dagen bør man være der.

Og hvad med priser.   Der er jo indgang.  og så skal man jo nok prøve lidt.  Så hvad koster 30-45min helt normal sex normalt.  (bare sådan ca. så jeg har en ide om hvor mange penge man skal tage med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var 100 euro for halv time sidst jeg var der - blow og Alm sex.

min oplevelse er, at pigerne normalt kommer ind fra åbning eller tidlig eftermiddag og bliver til lukning eller 1-2 timer før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 13 timer siden:

Det var 100 euro for halv time sidst jeg var der - blow og Alm sex.

min oplevelse er, at pigerne normalt kommer ind fra åbning eller tidlig eftermiddag og bliver til lukning eller 1-2 timer før.

Jeg kommer i bil. Holder man bare ved stedet, eller er der et bedre sted at sætte bilen.?  Og er der noget man skal have med, ud over penge. ? 

Og er der nogle regler man skal huske på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 8 timer siden:

Jeg kommer i bil. Holder man bare ved stedet, eller er der et bedre sted at sætte bilen.?  Og er der noget man skal have med, ud over penge. ? 

Og er der nogle regler man skal huske på. 

Der er en stor parkeringsplads ude foran - det giver ikke rigtig mening at holde andre steder end der.

Regler, ikke sådan rigtig, altså udover almindelig sund fornuft - tænker du måske kan finde noget på deres hjemmeside og ellers kan du spørge damen i døren eller en af pigerne indenfor.

Du behøver ikke tage andet med end penge og godt humør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...