Hop til indhold

Recommended Posts

Måske lidt et wild shot: For en del år siden havde Mimi en massageklinik i Silkeborg. En af kvinderne kaldte sig Nana - nogen der ved om hun stadig er aktiv ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebob skrev, for 8 timer siden:

Måske lidt et wild shot: For en del år siden havde Mimi en massageklinik i Silkeborg. En af kvinderne kaldte sig Nana - nogen der ved om hun stadig er aktiv ?

Sidst jeg snakkede med Mimi spurgte jeg ind til hende og fik at vide at hun ikke masserede længere.

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebob skrev, den 19.8.2024 at 13:59:

Jeg tror hun er stoppet. Hun tog også viiild overpris på lidt pirring til sidste. Tror ikke folk gad hende længere... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror hun er stoppet. Hun tog også viiild overpris på lidt pirring til sidste. Tror ikke folk gad hende længere... 

Der var rigtigt mange der gad hende og var villige til at betale hendes pris. Jeg ved også at Mimi fik en del forespørgsler på hende efter at hun lukkede butikken på Borgergade i Silkeborg. 

Der var helt andre grunde til at hun trak sig ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 21.8.2024 at 00:11:

Der var rigtigt mange der gad hende og var villige til at betale hendes pris. Jeg ved også at Mimi fik en del forespørgsler på hende efter at hun lukkede butikken på Borgergade i Silkeborg. 

Der var helt andre grunde til at hun trak sig ... 

hun har da arbejdet efter silkeborg blandt andet i Vejle og Randers  ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 4 timer siden:

hun har da arbejdet efter silkeborg blandt andet i Vejle og Randers  ;) 

Der er jo også løbet meget vand gennem åen siden dengang og ting ændrer sig, men det slår da en pæl gennem påstanden om at hun skulle have trukket sig fordi der ikke var efterspørgsel. 

Ved du så om hun stadig arbejder i branchen og i så fald hvor? Smid gerne en pb hvis det er noget der skal holdes lav profil med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...