Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig fik jeg mulighed for besøge Olivia NO1 igen, efter flere års pause hos seduction girls. Havde det som om at skulle møde en gammel kæreste. Har igennem årene besøgt Olivia nok 20 gange, så gensynets glæder var stor. Betalte værtinden inden jeg kom ind i rummet, blev vist ind. Da gudinden kom ind var jeg allerede afklædt, og med stenhård pik. Hun kom over til mig fræk som altid tog pikken o hånden og snavede mig som en teenager. Jeg vil ikke gå i detaljer omk sexen, andet at det var uden sammenligning top 3 af alle besøg hos de mange mange gp’ere jeg har besøgt, og de ca 80 sugarbabes jeg har set. Der var sprøjte orgasmer, alle stillinger stående liggende siddende.
Svedige og udmattede efter 45 min sublim sex lå vi og småsludere, og aftalte vi snart sku ses igen. 

10 ud af 10 

http://seductiongirls.dk/pigerne/olivia/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den store stav skrev, 1 time siden:

Endelig fik jeg mulighed for besøge Olivia NO1 igen, efter flere års pause hos seduction girls. Havde det som om at skulle møde en gammel kæreste. Har igennem årene besøgt Olivia nok 20 gange, så gensynets glæder var stor. Betalte værtinden inden jeg kom ind i rummet, blev vist ind. Da gudinden kom ind var jeg allerede afklædt, og med stenhård pik. Hun kom over til mig fræk som altid tog pikken o hånden og snavede mig som en teenager. Jeg vil ikke gå i detaljer omk sexen, andet at det var uden sammenligning top 3 af alle besøg hos de mange mange gp’ere jeg har besøgt, og de ca 80 sugarbabes jeg har set. Der var sprøjte orgasmer, alle stillinger stående liggende siddende.
Svedige og udmattede efter 45 min sublim sex lå vi og småsludere, og aftalte vi snart sku ses igen. 

10 ud af 10 

http://seductiongirls.dk/pigerne/olivia/

Tak for din lækre beskrivelse :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det fik mig til at tænke over,  HVOR jeg har mødt Olivia gennem årene

A-gruppen
SMS-planet (v. Tuborgvej)
PG (Finsensvej)
Privat/Diskret på indre Frederiksberg
Mon Cherie
.. og nu snart igen, jeg glæder mig så meget!

Allerede første gang var det med dybe kys til goddag, og med en forventningsfuld glæde i hendes øjne, som jeg måtte gøre mit allerbedste for at leve op til. Og hver gang, selvom der er gået årevis imellem, har hun spredt en dejlig stemning af noget, der minder om gensynsglæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke huske hvor mange steder jeg har leget med Olivia - men det er mange steder ;-)

Hun er - og bliver - en legende, og jeg vil da absolut se nøje efter i den vagtplan, for hun skal da besøges hvis kalenderen stemmer med hendes visit.

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...