Hop til indhold

Lili i Børkop

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Liii i Børkop i går

https://annoncelight.dk/showad/360015

Jeg havde lyst til en mørk pige. Derfor valgte jeg hende og 20 minutter for 500. Hun er, som mange mørke piger desværre ofte er, hvor der er stor fokus på, at det skal gå hurtig. Hendes billeder, som jeg ikke kunne se var af hende, er heller ikke retvisende. Læg nogle kilo og år til. Da jeg heller ikke havde forventet at møde modellen fra billederne, var jeg egentlig godt tilfreds med hendes udseende.

Læg dig på sengen - aftøring med vådservietter - på med kondomet på den halvslappe pik - lidt blow indtil den var stiv - nu skal du kneppe mig - jamen kan jeg ikke lige.... nej, det er kun kort tid, hvis du skal nå at kneppe, så er det nu - knep i missionærstilling, hvor hun brugte hånden til at give nosserne en gang let massage mens jeg oksede løs i hendes okay stramme fisse. Ca. 13 minutter efter jeg kom, stod jeg igen på gaden.

Alt hendes stress med at få det overstået ødelægger oplevelsen. Hvis hun bare kunne bruge 1 minut mere på forspil og få pikke stiv inden hun satte kondomet på + 1 minut mere på blow, så ville det for mig være, hvad jeg forventer for 500. Jeg kommer ikke igen

Fyn 44

Skrevet

Har oplevet fuldstændig det samme. Hold jer væk. 

• 1 month later...
Skrevet

Nej men når du kun bestiller 15 min så kan du jo ikke forvente det helt stor erotiske show. Mange piger gider ikke engang gå igang for så små penge, og det kvarter ødelægger måske en hel time. Hvis du vil have en fornuftig oplevelse, så bestil min 30 min. Ellers er det næsten lige så godt at holde sig væk. Det med billederne er et bekendt fænomen. Dan dig et indtryk af pigen, når du kommer ind, og hvis du ikke helt ser det du forventer, så vær konsekvent og vend om og gå igen og skynd dig at glemme hende og find en anden. Hav måske allerede en “reserve” på hånden i tilfælde af for meget uoverensstemmelse.

held og lykke næste gang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.