ken83 48 Skrevet 18. August Jeg søger den bedste gp til på lørdag, efter middag eller aften. Som kan tømme mig helt. Jeg kan normal 3-4 gange på en time. Hvad er jeres erfaringer ? det skal være i Storkøbenhavn, håber at få nogle gode forslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 18. August ken83 skrev, for 12 timer siden: Jeg søger den bedste gp til på lørdag, efter middag eller aften. Som kan tømme mig helt. Jeg kan normal 3-4 gange på en time. Hvad er jeres erfaringer ? det skal være i Storkøbenhavn, håber at få nogle gode forslag. Du skal nok forvente extra pris pr gang du vil komme, normalt 300 pr udløsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1447 Skrevet 19. August (edited) Kille76 skrev, for 5 timer siden: Du är inte så gammal va? 20 år? Tænk inden du skriver: "Hvordan hjælper jeg trådstarter". Det gør du ikke med sådan en kommentar. Vi ses om ½ år. Redigeret 19. August af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 19. August Lars40 skrev, for 7 timer siden: Du skal nok forvente extra pris pr gang du vil komme, normalt 300 pr udløsning Ok. Synes da ellers at de fleste skriver "så mange gange du kan" ved en time. Men det holder måske ikke i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg