Hop til indhold

Alexis har mistet sin tlf

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Badboyfyn skrev, for 3 minutter siden:

Og hvorfor har du hende mobil ? Lyder lidt mærkeligt 

jeg har den ik selv men jeg ved hvem der har den pg hvilke sted den er gemt så hun kan hente den 

det sket helt tilfældigt hvor jeg prøver at ringe til hende for at mødes med hende så var der andre der tog telefonen og jeg har aftalt med dem at have telefon liggende der hvor de har fundet den. 

Skrevet

Hvis hun virkelig har tabt sin telefon, kan man undre sig over at hun ikke allerede har købt en ny,  Det er jo lidt svært at modtage gæster hvis man ikke

har en telefon, email e.lig.    Det ser jo ud til at hun har nogle kontakt muligheder angivet på hendes profil.

I det hele taget virker det hele noget spooky

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Hvis hun virkelig har tabt sin telefon, kan man undre sig over at hun ikke allerede har købt en ny,  Det er jo lidt svært at modtage gæster hvis man ikke

har en telefon, email e.lig.    Det ser jo ud til at hun har nogle kontakt muligheder angivet på hendes profil.

I det hele taget virker det hele noget spooky

Det ved jeg sku ik om hun har eller ej, pigen tabt hendes tlf et sted og jeg hsr ringet tim hende så tog medarbejderne opkaldet og sagde at de har den tfl, jeg vil bare sige til hende at den ligger i det sted hun var igår   

Skrevet

som Stapler skrev i den identiske tråd der ligger i efterlysninger Fyn. 

Citat:

Be Safe!

Hvis nogle beder om en GPs lokation, så man kan kontakte hende - så svarer man naturligvis ikke på det. - uanset årsag..

Der kan være masser af troværdige grunde til ønsket. - men lad være med at tage sådan en risiko.

At hjælpe en GP med at finde en tabt genstand er altid ærværdigt, bare ikke ved at dele opholdssted.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.