Frøken_Kinky 302 Skrevet 16. August Jeg ved godt det er lidt random, men jeg har lige lavet min første foodie video i aften.. og hold nu op, det var sjovt! og meget frækkere end jeg troede det ville være! *fnis* Er det en thing? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 16. August Det er op til flere ting. Hvis du kigger ind på fetlife kan du se at der bliver leget med mad i mange afskygninger. Wam, cake sitting, nyotaimori og hvad det altsammen hedder. Du kan også se billeder af mig derinde fra en session med Lady Cherie: https://www.eroguide.dk/forum/topic/147131-klargjort-til-ovnen-hos-lady-cherie/?tab=comments#comment-1351633 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2933 Skrevet 17. August Du kender mig @Frøken_Kinky jeg er alt for vanilje og kedelig til den slags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 17. August Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden: Du kender mig @Frøken_Kinky jeg er alt for vanilje og kedelig til den slags. Tanken strejfede mig i dag! Det ville bestemt ikke gøre noget *smiler!* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2933 Skrevet 17. August Tanken at jeg var for vanilje og kedelig strejfede dig idag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 17. August Dillermand Junior skrev, for 7 minutter siden: Tanken at jeg var for vanilje og kedelig strejfede dig idag ? Haha! Nej sku! .... Om det mon var dig der lå bag den bestilling! *fnis* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2933 Skrevet 17. August (edited) Frøken_Kinky skrev, for 24 minutter siden: Haha! Nej sku! .... Om det mon var dig der lå bag den bestilling! *fnis* Sorry søde @Frøken_Kinky jeg gør mig ikke så meget i videoer eller camming jeg foretrækker in person leg så jeg havde Liderlige Submissive lege med Lina BBW men det var skam også skægt og lidt messy på den bedste måde Men er da smigret over at hvis du får et kinky forslag så mistænker du mig Redigeret 17. August af Dillermand Junior 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg