Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Signe i Fjeldsted, et sted hvor der kommer en del danske piger, med den specialitet at man kan tage dem uden kondom. 
Signe er en sød pige, med en dejlig krop. Dog en del tatoveringer, der ikke fremgår af billederne. Eller hendes tekst.

Men, men. Hun havde simpelthen lidt for travlt på dagen. Næste mand stod klar 3 min før vores tid var gået. Så selvom det var en udsøgt fornøjelse at slikke hendes lille fine mis, og så bare trænge op, og pumpe hende fuld af sæd efter nogle minutter, så tror jeg ikke at det bliver til en gentagelse.

Jeg forstår udemærket trangen til at profitmaksimere. Men det bliver uden mig.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/404967

Del dette indlæg

Link til indlæg

syntes nu ellers det er nemt nok at læse i hendes annonce at hun har tatoveringer hist og pist, men at de er fjernet fra billederne pga private hensyn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar til Thomas 72 

Først tak for dit besøg som jeg er blevet gjort opmærksom på fra anden side, du ikke var helt tilfreds med, hvilket jeg naturligvis er ked af, da jeg prøver at gøre mit bedste. At gøre sit bedste kræver også at manden er med på den. Det er ikke altid man har den samme kemi, men det var nu ikke det som manglede hos os synes jeg. 

Jeg har oprettet en profil nu for at kunne svare dig på det du skriver. 

1. først og fremmest så er der ofte aftaler der kommer for sent eller for tidligt. Normalt har jeg mellem 20 og 30 min mellem hver gæst men det kan godt smutte hvis f.eks en gæst kommer 10 min for sent og den anden kommer 10 min for tidligt. 

2. nogle mænd ( hvis de har været der før ) har det med at komme uden at skrive de er ankommet , og at der tydeligt i beskeden står, de skal skrive når de har parkeret. At nogle mænd både er blinde og døve når lillehjernen kommer til at bestemme ved alle de kvinder, der laver det samme som jeg. I læser ikke vores annoncer og åbenbart heller ikke altid de beskeder I får. 

3. Jeg har aldrig travlt med at smide nogle ud og i dit tilfælde fik du jo hvad du kom for som du skrev “ fik du pumpet mig fuld af sæd “ lidt primitivt sprogbrug, men ja, det var jo det du ønskede. Vedrørende at jeg har tatoveringer står det skrevet i min annonce, men igen du har ikke læst men nok kun kigget billeder tænker jeg. 

4. Jeg ønsker jo heller ikke at mænd skal mødes i døren af hensyn til jeres privatliv men hvis det sker er det ofte på grund af det tidligere skrevet. 

5. når en mand kommer for sent så kunne jeg jo reducere den aftalte tid af hensyn til den næste aftale, men det gør jeg ikke men det ved jeg andre gør. Det er jo få der kan gøre for at de kommer for sent. Job, trafik mv. men der er også ligegyldige mænd uden respekt for andres tid. 

6. Du er naiv, hvis du tror at du er den eneste gæst den dag, der ønsker en aftale og fylde mig med sæd. Og jeg forstår ikke dit argument at det så bliver uden dig!! Det bestemmer man jo selv. Nogle dage er der flere aftaler end andre dage. Nogle dage kan aftaler ligge tæt og andre dage går der timer imellem. 

7. vi kvinder som laver dette stykke arbejde,  hvor I mænd kan fylde os på den ene eller den anden måde gør det ofte både af lyst, men naturligvis også på grund af de penge det giver. Alt andet er naivt at tro. 

Mit skriv fjerner ikke den oplevelse du har haft, men forklarer lidt omkring “ vores” daglige oplevelser omkring jer mænd. Vi kan ikke tilfredsstille alle mænd, og igen så skal begge parter være indstillet på at yde. 

Jeg svarer ikke på andet vedrørende dette opslag, men ville ønske vi kvinder havde et Forum, hvor vi kunne udtrykke ting og sager da vi også har en del at kunne blive frustreret over med jer mænd. 

knus til alle 

Signe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 16 timer siden:

Det tror jeg ikke Signe har noget imod. Altså at det bliver uden dig.

2 ting, @Lasselas

1) lad være med at citere hele indlæg for at komme med PM.

2) tag det i PM:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige haft fornøjelsen af at besøge Signe..

kan kun sige at hun er mega dejlig..

super sød, lækker og helt vildt nem at snakke med.

vil til en hver tid elske at besøge hende igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerboyz skrev, for 5 timer siden:

Ja, du er testet 3 x måneden, hvad med din kunde?

Rigtigt mange afsporinger på det seneste inklusiv denne, @powerboyz. Jeg er i godt humør - så du får ingen karantæne med det samme, da du er ny. Men minimer lige dine agressive udbrud i de andre tråde også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...