Hop til indhold
Jernsvinet

Gode råd til udseende fra en glædespige

Recommended Posts

Jeg tænker her på om I nogensinde af en glædespige, har fået et godt og brugbart råd til, hvordan I kunne forbedre jeres udseende/fremtoning ved at ændre på f.eks skægvækst, hårpragt, tøjstil, briller, farvevalg, slips eller påklædning i det hele taget.

 

I Glædespiger må selvfølgelig også gerne byde ind med, hvad I har givet af gode råd og om det er blevet taget vel imod/fulgt - I møder jo mange forskellige typer mænd med meget forskelligt udseende og må jo have et godt øje for, om det ene eller det andet klæder en mand og hurtigt kunne vurdere, hvordan en mand vha. enkle midler kunne komme til at få en mere attraktiv fremtoning.

 

Jeg erindrer desværre ikke selv at have fået nogen gode råd i den henseende, men kunne til tider godt have ønsket det  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker her på om I nogensinde af en glædespige, har fået et godt og brugbart råd til, hvordan I kunne forbedre jeres udseende/fremtoning ved at ændre på f.eks skægvækst, hårpragt, tøjstil, briller, farvevalg, slips eller påklædning i det hele taget.

 

Nej aldrig. Og heldigvis da - det ville blive en lang og sørgelig liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne har (desværre) altid travlt med at bilde en ind at man er den mest attaktive gæst de nogensinde har haft.... personligt syntes jeg godt de måtte være bare en anelse ærlige ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet det.

Men svaret vil jo variere efter pigen, og hendes personlige smag.

 

Jeg var engang i en butik og fik hjælp til at vælge nogle beklædningsgenstande ad flere omgange....

Men alt efter hvem der lige betjente mig, så kom de jo med forskellige bud...MEGET forskellige.

Fra moderne til bedstefar agtigt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det.

Meget positiv og sjov oplevelse, og min tøjstil er kraftig forbedret siden dengang.

 

Fortæl gerne nærmere  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk oplevet det en enkelt gang.

Jeg er ret behåret på ryggen, og en dansk glædespige bemærkede det på en pæn måde, og spurgte i den bedste mening om jeg kunne tænke mig at få hårene på ryggen fjernet.

Under min værnepligt sagde lægen at det blot betød noget kosmetisk.

Hvis jeg nu havde kunnet score som andre, og af en scoret pige var blevet tilrådet at få fjernet hårene på ryggen, ja hvis jeg havde oplevet at de hår er årsagen til at jeg ikke kan score, ville jeg for år tilbage have fundet de penge det koster at få hårene på ryggen fjernet permanent.

Men eftersom at jeg kun får den sex jeg betaler for, og ingen glædespige har nogensinde afvist mig, så har jeg valgt at være ligeglad med de hår på ryggen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker her på om I nogensinde af en glædespige, har fået et godt og brugbart råd til, hvordan I kunne forbedre jeres udseende/fremtoning ved at ændre på f.eks skægvækst, hårpragt, tøjstil, briller, farvevalg, slips eller påklædning i det hele taget.

 

I Glædespiger må selvfølgelig også gerne byde ind med, hvad I har givet af gode råd og om det er blevet taget vel imod/fulgt - I møder jo mange forskellige typer mænd med meget forskelligt udseende og må jo have et godt øje for, om det ene eller det andet klæder en mand og hurtigt kunne vurdere, hvordan en mand vha. enkle midler kunne komme til at få en mere attraktiv fremtoning.

 

Jeg erindrer desværre ikke selv at have fået nogen gode råd i den henseende, men kunne til tider godt have ønsket det  :wink:

Hej en ting , jeg undre mig over. Udeseendenet et vist svært , at ændre. 

Fremtoning, handler vel om, man respektere pigen. kommer ny vasket , ny baberet, og ikke mindst i godt humør klar på det der nu skal ske.

 

Glædespiger, kan jo vælge, at sige at at den der står i døren ikke er deres, type ligesom vi mænd kan.

Men god tråd. Men som vi vælger, vælger pigerne også-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en meget sjov tråd....

 

Og ja, jeg har da fået gode råd en gang eller 2.

 

Den sidste kom nogenlunde sådan her:

"Fedt ur, fed taske, fed frakke, fede sko. Du burde få dig nogle jeans der passer bedre til dig". Og så gik jeg jo ud og købte et par bedre jeans  :wink:

 

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet det.

Men svaret vil jo variere efter pigen, og hendes personlige smag.

 

Jeg var engang i en butik og fik hjælp til at vælge nogle beklædningsgenstande ad flere omgange....

Men alt efter hvem der lige betjente mig, så kom de jo med forskellige bud...MEGET forskellige.

Fra moderne til bedstefar agtigt....

 

Har selv prøvet det og kommet hjem med noget som jeg egentlig slet ikke brød om, og gik tilbage og forlangte pengene retur - så blev de "mopsede"

 

Det du her beskriver er desværre det der sker hvis man "udsender et usynligt signal om at man er usikker om det man er kommet efter. De skal jo helst have noget solgt noget/prækket noget på en., og er man svag bliver man automatisk et "lovlydigt offer" - og der skal helst sælges noget og så dyrt som muligt.

Når der kommer så mange forskellige forslag, er det fordi den enkelte tager UDGANGSPUNKT i sin egen verden. Jeg synes aldrig jeg har hørt denne form for ekspedtion . - det er jo dig selv der skal gå med det - hvad synes du selv - det skal jo også være noget du befinder dig GODT i !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg behøver vel ikke at fortælle, at jeg efterhånden bliver pissed når jeg i sådan en forretning( også andre forretninge/andre varer) og mærker "forsøg på fjernelse af min selvstændighed" - og der spørges: "er der noget vi kan hjælpe med??" - så er mit svaret altid: "neeej i første omgang kigger jeg bare, og jeg skal nok selv henvende mig" - og når jeg så lidt senere af samme ekspedient igen bliver spurgt om det samme - "begynder mit pis så småt at koge"

 

Mit behov for disse herreklude kræmmerbutikker bliver mindre som årene går og det er ikke alene på grund af "anmasning" ; men også af en anden grund. De enkelte butikker bliver mere og mere medlemmer af store indkøbskæder ( f.eks. også inden elektronik-hårde hvidvarer - osv.) og udvalget lille - og det man kan få er og bliver de samme varer eller det samme LORT.

 

Direktøren for "Dansk herremode råd" udtalte engang : - danske mænd klæder sig efterhånden som . "et gråt væg til væg tæppe" -  ja men butikkerne går så sandelig foran, - det er sgu deres egen skyld!!

 

 - - - - - - - - -

 

Et eksempel fra en lokal butik. Jeg var inde for at kigge efter en smart skjorte, og et sted i butikken stod et ægtepar i 50érne + ekspedient. Manden statur signalerede tydeligt : konens hjemmelige kogte sofakartoffel der spillede 2´den violin, og stod som stille som en gine. Ekspedienten iklædte ham flere forskellige jakkesæt - glattede folder ud/knappede, og spurgte hvergang konen: "hvad synes du om dette ? - jeg synes selv det klær ham! - og "sofakartoflen" gjorde det frivilligt hvergang uden at sige noget!!! - Jeg havde sådan en lyst til at gå hen og råbe ham ind i hovedet: " - så vågn for helved op dit skvat, og lad være med at stå med hovedet under armen, - - hvad synes du SELV ???"

 

- hvad er for iøvrigt det modsatte af vejledning ? - det er vildledning :-|

 

 

Kære Holstebronx - jeg skovser dig ikke, og heller ikke andre  - det sker vist af og til for os alle - og jeg håber du kan tåle mit skriv.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Kære Holstebronx - jeg skovser dig ikke, og heller ikke andre  - det sker vist af og til for os alle - og jeg håber du kan tåle mit skriv.

 

 

selvfølgelig

 

men nu var det jo også mig selv som bad ekspedienten om at komme med nogle forslag :smile: jeg gad ikke at skulle rode hele butikken igennem....

og de kommer jo med forslag ud fra hvad de selv synes kunne være pænt, ud fra deres egen stil.

 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

....  og de kommer jo med forslag ud fra hvad de selv synes kunne være pænt, ud fra deres egen stil.

 

Ja, men når førerhunden begynder at knurre ad ekspedienten, så ved jeg, at den er pivhamrende gal :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men når førerhunden begynder at knurre ad ekspedienten, så ved jeg, at den er pivhamrende gal :lol: :lol: :lol:.

 

 

Det er meget rart at have en overdommer med   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den med sokkerne var der engang snak om herinde.

Kort tid efter havde jeg et møde med Nikita, og jeg beholdt sokkerne på for lige at se om hun bemærkede det.

Hun havde nemlig bidraget til strengen dengang med at der var ikke hendes favorit.

 

Hun SÅ det, og jeg fik blikket.

Hun behold dog sine på, men det var heller ikke rigtige sokker, de var så´en lidt længere i skaftet og ret tynde ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg betaler for illusioner og sex - og ikke for at blive bedømt eller for at få gode råd om mit udseende, påklædning, barbering eller valg af havregryn.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ææhm, jeg synes faktisk denne her er lidt svær. Tænkte ikke helt som Tzatiki, men jeg undgår altså helst at komme med uopfordrede forslag til forbedringer. For hvad der i ånden er ment som et venligt råd, kan hurtigt opfattes som kritik og virke sårende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Noget jeg altid har undret mig over er...

Jer mænd der lider af forhuds forsnævring. Specielt i kraftig grad. Hvorfor får i ikke gjort noget ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget jeg altid har undret mig over er...

Jer mænd der lider af forhuds forsnævring. Specielt i kraftig grad. Hvorfor får i ikke gjort noget ved det.

 

En skarp kniv nede ved dilleren? Det er vist ingen mands drøm. Det hedder vist kastrationsangst :lol: :lol: :lol:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget jeg altid har undret mig over er...

Jer mænd der lider af forhuds forsnævring. Specielt i kraftig grad. Hvorfor får i ikke gjort noget ved det.

 

Det kræver oftest bare lidt træning, men der er selvfølgelig bedst at starte i puberteten - mener vi fik at vide hvordan vi skulle trække forhuden tilbage af og til af skolelægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En skarp kniv nede ved dilleren? Det er vist ingen mands drøm. Det hedder vist kastrationsangst :lol: :lol: :lol:.

 

- nej nej aldrig om jeg nogensinde om jeg vil lade lillebror få en kniv i hånden - man kan jo risikere at han truer med selvmord hvis han ikke får lov til at besøge lillesøster og lege med hende !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejjj nu skal i ikke være så sippede...

 

- - jamen sådan tror jeg mange mænd har det med skarpe genstande i region "bugten" - - hvis familie juvelerne beskadiges eller endnu værre cuttes - er der jo også en kunde mindre  :-|  - - eller sækkepiben punkterer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

En skarp kniv nede ved dilleren? Det er vist ingen mands drøm. Det hedder vist kastrationsangst :lol: :lol: :lol:.

Man bruger en laser og ikke en kniv. Men ved så ikke om det gør drømmen bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bruger en laser og ikke en kniv. Men ved så ikke om det gør drømmen bedre.

kan man ikke også skære forkert med en laser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...