Hop til indhold
Guest tzatiki

Hjælp en enlig mor på 25 år med økonomien

Recommended Posts

Det må være en, der har set sig sur på økologisk landsforening eller bare vil se, hvor dumme mænd kan være.

Billederne kan ikke googles, så de kan være ægte nok - udspekuleret at lave det på den måde.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanske hun sidder på kontoret hos Økologisk Landsforening til daglig :-P

Med rødt hår? - den skal du vist længere ud på landet med  :lol: - desuden var hun også udgået for dagpenge.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Helt ærligt gutter !! Jeg kender ikke pigen, og har ikke været der.

Men jeres bemærkninger virker spydige og på en eller anden måde

gør de grin med hende. Ta' jer dog sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er da velkommen til selv at skrive til Økologisk Landsforening og blive til grin - meld venligst tilbage om du ikke syntes det bare var for økologisk  :mrgreen:  Svarer du også på alle Nigeria-tiggerbreve du får tilsendt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Missjrj, der var aktiv her inde en kort overgang, blev lagt for had, fordi hun var kommet til at skrive sin mailadresse forkert. Selvfølgelig er det vigtigt, at dobbeltchecke, om man har skrevet de rigtige oplysninger, men det bør ALDRIG danne grobund for hånlige/hadske indlæg. Den enlige mor må selvfølgelig få rettet fejlen og så komme videre der fra. Hvis ikke, så handler det jo bare om ikke at kontakte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Missjrj, der var aktiv her inde en kort overgang, blev lagt for had, fordi hun var kommet til at skrive sin mailadresse forkert. Selvfølgelig er det vigtigt, at dobbeltchecke, om man har skrevet de rigtige oplysninger, men det bør ALDRIG danne grobund for hånlige/hadske indlæg. Den enlige mor må selvfølgelig få rettet fejlen og så komme videre der fra. Hvis ikke, så handler det jo bare om ikke at kontakte hende.

Hvis hun har skrevet mailadressen forkert og man gerne vil gøre hende opmærksom på det - er det ligesom også lidt svært  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun har skrevet mailadressen forkert og man gerne vil gøre hende opmærksom på det - er det ligesom også lidt svært :wink:

Du har en pointe i missjrj's tilfælde kendte jeg hendes mail, da jeg havde truffet hende andetsteds. Fejlen blev rettet, men den hårde medfart hun (uberettiget) fik stod tilbage - er det mon grunden til, at hun ikke er aktiv længere? - ved det ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Mens annoncen sagtens kan være rigtig og der bare er tale om en forkert email adresse, så tror jeg ærlig talt ikke, at den eventuelle indehaver af annoncen lider nogen nød, fordi vi laver lidt sjov med den opgivne email. 

Og hvis den er ægte, så kunne jeg da sagtens underholde hende lidt - hun er en flot pige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...