sneræven 2541 Skrevet 19. Januar (edited) @latinas4ever Det var pokkers. Jeg har lige her i eftermiddag siddet og hørt flere af numrene fra Dropkick Murphys seneste album - og så osse det fantastiske cover af "We Shall Overcome" ... Det er noget af det vildeste jeg har hørt længe! Droplick Murphys er så sandelig meget mere end "The Season is upon us". Her er det nummer jeg synes er allerfedest ... Vild, vild energi ... Og et budskab det ikke er til at tage fejl af ... Redigeret 19. Januar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet 20. Januar @sneræven Ja, det var jo Martin Luther King dag i går. Dropkick Murphys er ret fede. Jeg savner at verden bliver mindre FU så jeg kan vende tilbage til at poste reggaeton. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet 22. Januar It slaps!! En venlig henstilling til ikke at bygge muren alt for høj, for min familie er ikke en kænguru! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2541 Skrevet 23. Januar Inspireret af @LarsTysker's nummer med Melissa Bonny ... ... gik jeg på jagt efter noget rigtig Tøze-punk ... Og fandt Die Spitz ... OK, de tøser ville jeg nødig komme ind på fra en forkert vinkel en mørk aften ... Men jeg ville godt hyre dem som livvagter ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet torsdag klokken 21:51 (edited) The song "Smalltown Boy," released by the band Bronski Beat in 1984, is considered an anthem of the "gay community" about isolation, homophobia and the need to escape to find freedom… The song reflects the personal experiences of vocalist Jimmy Somerville and narrates the journey of a young man who, after suffering harassment and rejection in his small town, decides to leave his home and family in search of acceptance… I love music from the 80s... Smalltown Boy - Bronski Beat (1984)…Feel this voice… Redigeret torsdag klokken 22:09 af Rafaela 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet fredag klokken 18:05 Lidt electro til en fredag aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet fredag klokken 23:32 Det lader til at snevejret fortsætter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2541 Skrevet søndag klokken 21:20 Rafaela skrev, den 29.1.2026 at 22:51: The song reflects the personal experiences of vocalist Jimmy Somerville and narrates the journey of a young man who, after suffering harassment and rejection in his small town, decides to leave his home and family in search of acceptance… The irish folk singer Hozier made a song in the mid 10's about the same problem ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet mandag klokken 00:07 To for ens pris. Original: Cover: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet mandag klokken 19:51 Fra Årets Album, en uforglemmelig dans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet i går klokken 16:42 sneræven skrev, den 1.2.2026 at 22:20: The irish folk singer Hozier made a song in the mid 10's about the same problem ... Yes, the theme is about the same cause and Hozier's music is a protest, and although he is a supporter of LGBT rights… he has never declared himself gay, but rather emphasizes (wisely) the importance of who a person is, and not their gender… The song “Smalltown Boy,” written by vocalist Jimmy Somerville, is based on his own life, and therefore his emotion is genuine and remarkable to me… The next song was the iconic romantic theme from the movie "Top Gun" - 1986. In addition to the Oscar, the song won the Golden Globe Award for Best Original Song in 1986. Take My Breath Away - Berlin (1986) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg