latinas4ever 1298 Skrevet fredag klokken 19:16 Et remix af hans gamle klassiker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1298 Skrevet for 22 timer siden Denne sang måtte de gerne begrave mig til. Der er ansigter jeg aldrig vil glemme, personer jeg vil tage med mig, dufte jeg vil huske. Skinnende med en mikrofon i hånden. Angela Aguilar’s ungdommelighed komplementerer Fito Paez godt (uden at overskinne ham) i denne nyindspilning. Undskyld, nu skal jeg nok tage en pause fra at poste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet for 20 timer siden Med inspiration fra @latinas4ever og @Rafaela gik jeg på jagt efter noget latino-inspireret. Og gerne med lidt 'kant' i teksten ... Det var sådan jeg 'faldt over' Ina Wroldsen ... Her sammen med Alok, som er en brasillliansk DJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet for 19 timer siden Gordex er en SPAM profil - Falsk link! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet for 6 timer siden sneræven skrev, for 13 timer siden: gik jeg på jagt efter noget latino-inspireret. Og gerne med lidt 'kant' i teksten ... Det var sådan jeg 'faldt over' Ina Wroldsen ... Her sammen med Alok, som er en brasillliansk DJ Thank you @sneræven… I remember when this song was released and the Norwegian singer Ina, who wrote the lyrics, used a lot of subtlety, poetry and metaphors to address such a serious and delicate subject without expose or sensationalizing. One of the phrases I love in the lyrics is - "Born on the left side of this right-handed world" - which symbolizes the feeling of being on the margins of an unequal society... And I find it cute and also funny when she sings in Portuguese : E aí, beleza? … I speak like that...typical Brazilian, street slang...informal communication for the question - Hey, how are you? And another Leo Moracchioli’s video - A song’s cover - Hello by Adele Humor + Metal = Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg