Hop til indhold
Rudolfski

Lækker massage, også til hende...

Recommended Posts

Hey, tænkte på om sådan noget her findes:

http://cdna.mobile.youjizz.com/videos/d/c/8/9/4/dc894ccbbd2e07e907389601d1e4eec21391660132-640-360-900-h264.mp4?nvb=20140221184428&nva=20140223184428&int=3%25&sr=1440&hash=09e5a4667436e8265f132

Det kunne være vildt lækkert med sådan et optrin, bare nusse lidt omkring og røre og massere en dejlig lille lækker krop :-)

Lidt den omvendte verden, men kunne bare være lækkert :-)

PS. Håber linket virker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig...det er saa fraekt...selv er jeg ogsaa pissegod til at fyre kvinden op med massage, saa sexen bliver endnu bedre bagefter. Flere gange har jeg oplevet at blive hos dem en del laengere tid ogsaa fordi det bliver saa connected gennem massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg da gjort længe. Det kræver, hvis det skal være ordentligt, at man bestiller god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, tænkte på om sådan noget her findes:

http://cdna.mobile.youjizz.com/videos/d/c/8/9/4/dc894ccbbd2e07e907389601d1e4eec21391660132-640-360-900-h264.mp4?nvb=20140221184428&nva=20140223184428&int=3%25&sr=1440&hash=09e5a4667436e8265f132

Det kunne være vildt lækkert med sådan et optrin, bare nusse lidt omkring og røre og massere en dejlig lille lækker krop :smile:

Lidt den omvendte verden, men kunne bare være lækkert :smile:

PS. Håber linket virker...

 

Hej Rudolfski

 

Det kan du opleve hos de fleste piger, der annoncerer med rollespil...dog nok ikke mange der har en massagebriks. :cool:

 

Har selv prøvet det hos en Thai pige i Berlin - hun havde også briksen, men jeg havde dog ikke så meget tålmodighed som manden i filmen... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, tænkte på om sådan noget her findes:

http://cdna.mobile.youjizz.com/videos/d/c/8/9/4/dc894ccbbd2e07e907389601d1e4eec21391660132-640-360-900-h264.mp4?nvb=20140221184428&nva=20140223184428&int=3%25&sr=1440&hash=09e5a4667436e8265f132

Det kunne være vildt lækkert med sådan et optrin, bare nusse lidt omkring og røre og massere en dejlig lille lækker krop :smile:

Lidt den omvendte verden, men kunne bare være lækkert :smile:

PS. Håber linket virker...

 

Linket virker godt nok, men det er en video der varer 35 minutter, hvor de første ca. 15-20 minutter er de mest interessante - altså den tid, hvor han giver hende oliemassage.

Den almindelige blide sex efterfølgende har man set 1 million gange før i alskens variationer.

 

Med amatørpiger har jeg prøvet mange gange at give hende oliemassage som opvarmning, og de fleste piger nyder det.

De små, "diskrete" strejf af erogene zoner, som thaipiger benytter sig af under alm. kropsmassage, kan vi andre også udnytte til at bringe pigen i den rette stemning... :cool::)

Jeg har dog oplevet enkelte piger tage forbehold over for massageolien, fordi den kan opløse kondomet ved efterfølgende sex - her må man så i stedet bruge noget vandbaseret "body glide"-agtigt noget, der til brug for kropsmassagen er lige så godt som massageolie, men som ikke opløser gummiet ved samleje, hvis man ønsker dette som afslutning.

 

Kropsmassage til pigen kan også ofte lade sig gøre på almindelige klinikker/bordeller, men man bør både med amatørpiger og klinikpiger for en sikkerheds skyld aftale det, før man betaler :wink:

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Med amatørpiger har jeg prøvet mange gange at give hende oliemassage som opvarmning, og de fleste piger nyder det.

 

Det skriver jeg gerne under på.

 

I et tilbud om massage ligger der efter min opfattelse også et tilbud om opmærksomhed og omsorg, og jeg har da heller ikke – indtil nu – truffet en pige hverken udenfor- eller i branchen, som har sagt nej.

 

Selv elsker jeg at gnide og – under slet skjult dække af massage :mrgreen: :mrgreen:  – at kæle for en lækker og modtagelig kvindekrop.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker ikke hos mig. Er meganysgerrig!! Hjælp anyone!

 

Linket virkede hos mig i går, men her i dag får jeg flg. fejlmelding, når jeg klikker på trådstarters link:

 

"Authorization Required"

Måske linket virker senere i dag eller i morgen, hvis du prøver igen!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker ikke :(

Men går udfra det er om at give pigen lidt massage.

Jeg elsker at få og give massage og har ikke mødt en pige der ikke ville ha det og en del helt vilde bagefter vilken ikke er helt skidt :)

hvor jeg derimod har mødt en del der ikke er gode til det, de fleste har bare ikke krafter nok til det eller også roder de rundt, jeg ved ikke om det er for meget at spørge om men kunne piger der ville tilbyde massage i det mindste ikke at lidt timer hos en massøger så de ved bare lidt om at tage godt fat.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker også at give erotisk massage som forspil og har da ikke mødt nogen kvinde som har frabedt sig det.

Og hvis man har god tid så er tantra-massage en virkelig dejlig og intim måde at få lækker sex.

 

Jeg kan heller ikke få linket til at virke, men det virkede i lørdags men her er et andet link til samme video:

http://www.youjizz.com/videos/massage-babe-gets-a-thick-piece-of-meat-13817471.html

Og en anden:

http://www.youjizz.com/videos/massage-then-sex-5265411.html

 

Og en kort video om tantra (varer kun 1 time)

http://www.xvideos.com/video454725/tantra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som uddannet massør må jeg altså sige at det er mere "æltning" end massage han har gang i i den video, men det kan da også være meget rart hvis ikke man er alt for hårhændet.

 

Sørg for ordentlig opvarmning af musklerne/kroppen, ved lange strøg med åbne hænder over kroppen/musklerne. Der må aldrig masseres på kolde muskler. Blide, små, cirkulære bevægelse. let/medium/hårdt tryk (afhængig af præference, infiltrationer, muskel mm.) på musklernes udspring og hæftning.

 

masser hele vejen rundt om skulderblade (rundt om, ikke på), med en tommelfinger, i små cirkulære bevægelser. Sørg for aldrig at trykke på rygraden ved massage af ryggen.

 

Husk ved massage af arme og ben at massere imod hjertet, dvs fra hænder og op ad armen, og fra fødder og op ad benet. De fleste er særdeles glade for håndmassage og hovedbundsmassage.

 

Og husk nu, blide, små, cirkulære bevægelser. (blid er ikke ensbestydende med at der ikke må trykkes lidt til hvis det ønskes, blot at man ikke ælter rundt det samme sted i evigheder)

 

/Tsar

Redigeret af Tsar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tsar. Det et rigtigt. Tantra er ikke fysiologisk massage. Det er pirrende berøringer. Efter nogen tids berøringer bliver selv en blid berøring af f eks anklen ophidsende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tsar. Det et rigtigt. Tantra er ikke fysiologisk massage. Det er pirrende berøringer. Efter nogen tids berøringer bliver selv en blid berøring af f eks anklen ophidsende.

 

Det er jeg skam fuldt ud klar over. Jeg tror dog heller ikke du vil finde nogen tantramassører der vil fortælle dig at den omgang dejæltning har noget med tantra at gøre, og der er bestemt intet pirrende over det.

 

"Anvisningerne" skrev jeg nu også mest af alt for at give dem der måtte have lyst til at massere lidt nogle rimelig idiotsikre tips, som også gerne skulle sikre at der ikke forvoldes skade på nogen.

Der findes mange forskellige massageteknikker og massageformer, men man skal altså huske på at det er et andet menneskes krop og velbefindende man "leger" med.

 

Og så hedder det forøvrigt fysiurgisk massage, ikke fysiologisk ;-)

 

/Tsar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som uddannet massør må jeg altså sige at det er mere "æltning" end massage han har gang i i den video, men det kan da også være meget rart hvis ikke man er alt for hårhændet.

 

Sørg for ordentlig opvarmning af musklerne/kroppen, ved lange strøg med åbne hænder over kroppen/musklerne. Der må aldrig masseres på kolde muskler. Blide, små, cirkulære bevægelse. let/medium/hårdt tryk (afhængig af præference, infiltrationer, muskel mm.) på musklernes udspring og hæftning.

 

masser hele vejen rundt om skulderblade (rundt om, ikke på), med en tommelfinger, i små cirkulære bevægelser. Sørg for aldrig at trykke på rygraden ved massage af ryggen.

 

Husk ved massage af arme og ben at massere imod hjertet, dvs fra hænder og op ad armen, og fra fødder og op ad benet. De fleste er særdeles glade for håndmassage og hovedbundsmassage.

 

Og husk nu, blide, små, cirkulære bevægelser. (blid er ikke ensbestydende med at der ikke må trykkes lidt til hvis det ønskes, blot at man ikke ælter rundt det samme sted i evigheder)

 

/Tsar

Tak for rådene Tsar

Har selv god erfaring med at massere pigerne, de slapper af og det hele bliver lidt mere intimt som om man kender hinanden.

Det er en god ide at lære lidt om massage, det er ikke bare at klø på ryggen.

Tsar, du glemte fodmassage, piger der går rundt i trange hølhælede sko elsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW!! en massage! de første 12-14 min. gad jeg sgu godt prøve:-)

 

Tak crazy.decent.man for linket, der virkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...