Hop til indhold

Hvad skete der med sweety Ellie?

Featured Replies

Skrevet

En pige dukkede op på nympho.dk i lørdags. Hun hed vist sweety Ellie, var 19 år og med blond hår.

Hun var her kun et par dage så forsvandt profilen – nogen der ved om hun dukker op igen? Hun var fra et af østlandene.

Der er også en anden Ellie her nu. Det er ikke hende jeg tænker på :)

– Pelikanen

Redigeret af Pelikanen_x

Skrevet
  • Author
Waverider skrev, for 10 minutter siden:

Kan det passe at det er hende her. 

https://tinyurl.com/ycynawuy

Nej, det er vist en anden pige fra nympho.dk der hedder Asel. Hende den anden hed vist netop sweety Ellie og så ret anderledes ud – lidt mere sådan fake i looket. Men begge blonde. Profilen til sweety Ellie er desværre væk. Gad vide hvad der er sket? :)

Redigeret af Pelikanen_x

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, 1 time siden:

https://nympho.dk/n19234/6628/young-beautiful-and-sexy

Det er hende her @Waverider

@Pelikanen_x jeg undrede mig også for den var kun oppe i 2-3 dage og så kom hende den anden Ellie du nævner.

Netop hende. Jeg havde lidt problemer med at finde det “døde” link.

Jeg tror faktisk, at hende den anden Ellie var der først. Hendes alder har vist også skiftet lidt.

Jeg gad netop vide, om nogen ved om hun mon dukker op igen, altså sweety Ellie? Hun var der netop et par dage, måske en to-tre stykker. Jeg tror sidst jeg så annoncen i mandags. Og netop hende @Waverider :)

Redigeret af Pelikanen_x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.