Hop til indhold

HILLERØD(3400) TILGÆNGELIG NU I MIN DISKRETTE LEJLIGHED

Featured Replies

Skrevet

Hun er (næsten sikker ikke dansk )

Hun er pisse arrogant - sendte en sms og bad mig skrive via WhatsApp, det gjorde jeg og fik adresse og priser asap, da jeg beder om billeder for at verificere hun er en kvinde og real - får jeg den største sviner og bliver skældt ud og jeg aldrig skal kontakte hende igen

Bare rolig, det gør jeg heller ikke ;) 

https://annoncelight.dk/showad/398020

• 2 months later...
Skrevet

1 time 1000 kr

???

Skrevet
TinTin in Dubben skrev, for 14 timer siden:

Bør man holde sig væk?

Det er jo op til dig selv, men lad være med at pive efterfølgende, hvis det er et scam, du har jo valgt at negligere hvad der ellers er skrevet i denne tråd

• 1 month later...
Skrevet

Det er scam, man vil få at vide man kun kan betale med et paysafecard, hvilket gjorde jeg tænkte det var svindel. For bare at spilde hende/hans tid tog jeg dialogen hele vejen. Adressen man får at vide man skal køre til, er ikke en specifik adresse, men nummeret på en opgang, uden der oplyses yderligere. Når man så siger at nu står man, får man at vide at man skal sende et billede af det paysafecard man har købt. Gør man det, kan vedkommende indløse værdien på kortet ud fra billedet. Når man så ikke vil gøre det, skifter tonen og man bliver svinet til :-), men man kan så glæde sig over at have spildt en svindlers tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.