Hop til indhold

Recommended Posts

Henriks skrev, den 14.8.2024 at 11:03:

så kom jeg igang efter ferien, og hende her er virkelig smuk og skøn. med gode langsomt massage, og derefter en omgang sex i forskellige positioner.Hendes bryster er flotte men ikke helt ægte :)

hun siger hun kun er her i kort tid, såååå

https://annoncelight.dk/showad/364244

Hvor holder de til ca diskret gratis p i nærheden?

Redigeret af Tetra

Del dette indlæg

Link til indlæg
ims skrev, den 14.8.2024 at 13:56:

Lyder spændende.  Kysser hun ?

vil også gerne vide det og om det er med tunge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 21.8.2024 at 05:06:

er der ikke flere oplevelser med dear?

Var forbi idag dog kun til massage og lidt let pirring:) Smuk kvinde, rigtigt sødt smil, flot krop og kanon lækre bryster i sports-bh'en hun havde på :)

Fik massage på fronten så hun havde god udsigt til visuel effekt af min begejstring. Meget let omgang massage, mere en god gang nus med olie, hvilket for mig er optimalt da jeg elsker nus. Rørte lidt uden på tøjet undervejs og der var ingen brok. Sad til sidst på kanten af briksen, hende mellem mine ben, stadig masserende på min overkrop og små strøg henover min nu meget stive pik ;) Hun havde lidt sjov med den ik står helt lige, men svinger lidt mod højre, så hun prøvede at rejse den helt med et sødt smil på læben :D Fik at vide at næste gang skulle jeg altså kneppe hende, så det må blive næste opgave :)

Jeg hyggede mig, fik hvad jeg kom for i form af gensidig berøring og lækker flirt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roccos skrev, for 23 timer siden:

Hvor ligger det ca. i Vejle? 
Er ikke så kendt i byen.

Ned mod havnen på kendt lokation :) Mener jeg fandt et navn på biksen,men ved ik om jeg må skrive det nu adressen ik er opgivet? Ellers pb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...