Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7646/2734/sensual-sophie-new-place

Jeg ville gerne dele min oplevelse med Sophie, da jeg synes, at den er værd at dele. 

Jeg har siden foråret jævnligt besøgt Sophie, da hun har formået at slå benene helt væk under mig. Når pigerne ikke viser deres ansigt på billederne, så kan man aldrig helt vide sig sikker på, hvad man møder. I Sophies tilfælde så er det heldigvis en kæmpe positiv overraskelse for nøj hvor er hun smuk! 
Herudover giver hun en helt aldeles unik GFE oplevelse som starter med b2b-massage efterfulgt af blow og så videre til alt det gode.  Og hvor kysser hun bare godt, forudsat ens egen mundhygiejne er i orden. 

Derudover er Sophie enormt interessant at tale med, så hvis man er glad for en god snak om alt og intet efter akten, så tvivler jeg slet ikke på, at Sophie ville møde dette behov også. Hun lytter gerne til en, og kan også slå benene væk under en med alle de fascinerende historier fra hendes eget liv. 

Jeg kunne blive ved, men vil kort fortalt give Sophie 11/10. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...