Hop til indhold

Anbefaling til våde kys

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg syntes, at jeg ofte bliver skuffet, når piger skriver tungekys skal levere. Det er i hvert fald ikke tungekys i min bog. 

Er der derfor en venlig sjæl, som kan anbefale en eller flere piger der giver dybe våde tungekys? Og gerne i en lidt “grådig” form?

På forhånd tak for hjælpen. Jeg kvitterer med en anmeldelse. 

Skrevet
MisterT skrev, for 6 timer siden:

Og gerne i en lidt “grådig” form?

Væbn dig lidt med tålmodighed og vent til at Dejlige Erika i Glostrup kommer igen, hun er her desværre ikke endnu, men jeg mener at hun skrev sidst i August, ville hun være tilbage.

Hold øje med hendes annoncer på bl.a EG

HUN, kan kysse med tungen:wub:

Søg på "Erika" så kan du finde nogle reviews

Skrevet

De bedste kys jeg har fået, penge lagt eller ej, er bestemt af Sweetkisses, der jo også bruger det i sit navn (selvom hun også gør så mange andre ting i særklasse). Jeg tror nok hun kommer til Sjælland igen.

https://annoncelight.dk/showad/375793

Når man taler grådige, dybe og savlende kys (og ditto blowjob) kommer man ikke udenom Lina Bbw, som elsker tungekys og virkelig kunne levere på min "munden er en ekstra fisse" fantasi. Hun kan besøges hos Valbypigerne, og er bestemt ikke den eneste på stedet der giver glimrende tungekys.

https://annoncelight.dk/showad/331307

Skrevet

Hov! stop en halv...

Det er muligt, at GP'erne tilbyder French Kissing mm. Annoncen vil sikkert love det hele. Men; som det har været oppe i flere tråde, så er det måske ikke pigen, der selv forfatter annoncen. En "mutter" eller "manager" styrer dette. Det må uundgåeligt skabe "rod-i-forventningsafstemningen".

Dertil kommer den personlige kemi. Det bliver ALDRIG til våde og dybe kys, hvis kemien (mundhygiejen) ikke er der.

-IFØ. 

Skrevet
  • Author

IFØ: Nej, det er jeg helt enig i. Mange ting spiller ind - kemi, fysik osv. Det gør det også hos mig, og jeg forstår og respekterer, hvis det er pga. mig. 

Men der hvor jeg er blevet “skuffet”, det er, når det har været tydeligt, at pigen bare ikke gør det af princip. Og det er helt fair, men så skal de bare ikke skrive det. 

Så min efterlysning går måske mere på, hvem der gør det - naturligvis under den forudsætning, at kemi mm. er til stede. 

Men tak for dit svar og din gode pointe :-)

Skrevet
  • Author

@Crabman Jeg takker for et meget konkret svar. Det er virkelig tjekket af dig. 1000 tak. 

Skrevet
MisterT skrev, for 9 timer siden:

@Crabman Jeg takker for et meget konkret svar. Det er virkelig tjekket af dig. 1000 tak. 

Det var så lidt :P

Skrevet
Lauersen skrev, den 14.8.2024 at 18:23:

kunne levere på min "munden er en ekstra fisse" fantasi

Sjovt billede: tænker du på at munden kunne du kneppe som en fisse eller slikke som en fisse? Eller mener du at kyssene var lige så stimulerende som samleje?

Skrevet
Crabman skrev, den 15.8.2024 at 14:14:

Jeg er lidt nysgerrig her, fordi selvom du er begejstret i din anmeldelse, så savner du jo også (lidt) mere indlevelse. Men er det så i sexen mere end i kyssene? Der er jo lidt snak om gfe eller ej i den tråd. Hvis hun er indlevende i kys, kan det godt tippe min interesse, selvom sexen måske er mindre indlevende. Som din anmeldelse understreger er det også et kick for mig at være sammen med en smuk, yngre kvinde, men jeg har brug for en lille smule indlevelse for at nyde det (hvis det ikke skal være dominans-leg, og det er hun helt sikkert ikke til).

Skrevet

@Bebop det med indlevelsen skal forstås på den måde, at hun havde sådan en lidt professionel distance, det var som om at hun på den ene side gerne ville rive sig lidt med, men trak sig en smule. Det var ikke den der helt nærværende/passioneret følelse, hvor hun ligger sig tæt ind til en under sexen.

Vi kyssede stadigvæk rigtig meget, og hun tog da også initiativ til det, og var heller ikke afvisende når jeg kyssede hende. 

Følte ikke det var mekanisk overhovedet, men man kunne bare godt mærke det var et "Arbejde" for hende i et eller andet omfang. Men som beskrevet, trak det virkelig op at hun var så lækker. Og holder stadigvæk fast i hun er den smukkeste GP i Danmark. 

Hehe yngre kvinde er hun dog ikke i mit tilfælde, hun er selv i 33-34 fortalte hun og jeg 26. Men hendes krop er som en 25 årig, dejlig stram og veltrænet.

Redigeret af Crabman

Skrevet

@Bebop men ud af alle de nævnte piger, så er hun den som er mindst indlevende angående kysseriet. Men stadigvæk rigtig gode.

Skrevet
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Sjovt billede: tænker du på at munden kunne du kneppe som en fisse eller slikke som en fisse? Eller mener du at kyssene var lige så stimulerende som samleje?

Det hele og meget mere. Jeg kunne beordre hende til at forholde sig passiv og lade mig slikke og kneppe hendes savlende våde mund som en del vores dominans leg, og så slog det ellers gnister når vi kyssede grådigt. Munden som kønsorgan kan virkelig noget.

Skrevet
Seb93 skrev, for 13 minutter siden:

@Crabman hvem af dem snaver én i gulvet fra første sekund?

Alicia, men gør Daisy egentlig også nu når jeg tænker over det.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Lauersen skrev, den 14.8.2024 at 18:23:

Jeg tror nok hun kommer til Sjælland igen.

Jeg er efterhånden ved at være retur igen :wub:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Jeg er efterhånden ved at være retur igen :wub:

Lige den dag jeg skrev det stod der i din annonce at du huserede i det jyske. Det er da bestemt rart at have dig tilbage herovre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.