Kanonkuglen 35 Skrevet 14. August Hej godt folk. Jeg kan ikke finde hendes annonce længere. Er der nogen der har info om hun stadig er aktiv, og hvis ja så hvordan jeg kommer i kontakt med hende. tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 175 Skrevet 14. August Hendes annonce er aktiv de dage hun er på ellers, kan du prøve at skrive til hendes instagram - ladystelladanmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanonkuglen 35 Skrevet 14. August Lina_bbw skrev, for 2 timer siden: Hendes annonce er aktiv de dage hun er på ellers, kan du prøve at skrive til hendes instagram - ladystelladanmark Hejsa. Tak for det hurtige svar. Tænker at jeg venter og holde øje med annoncen. Jeg har nemlig noget specifikt, som jeg vil høre om hun kan klare for mig. Men måske at du kan det Lina? God dag til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 175 Skrevet 14. August Tør jeg ikke svare på, sådan uden at vide hvad det er Men hvis det er lady Stella du vil have fat i, kan jeg sende hendes nummer til dig i en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg