Hop til indhold
69Hummer

Deepthroat fra Hellen Aguillera

Recommended Posts

Hellen Aguillera er landet i København igen (og jeg skal lære at holde min bøtte, så det ikke bliver helt umuligt at få en date med hende :D)

Hellen har længe været på min bucketlist og jeg vil høre om nogen af jer har prøvet hendes deepthroat og kan fortælle lidt om det?
Kan hun tage den til roden og er det pengene værd? 600,- lugter lidt af en jeg-kan-ikke-lide-det-men-hvis-du-insisterer-så-betal-kassen pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået en længe ventet aftale med hende i morgen :lol:  Anmeldelse følger...

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har fået en længe ventet aftale med hende i morgen :lol:  Anmeldelse følger...

Tillykke med det. Den glæder jeg mig meget til at høre! Kan du afsløre nogen detaljer om hendes krav om at validere nye klienter af sikkerhedsårsager?

Del dette indlæg

Link til indlæg
69Hummer skrev, for 16 minutter siden:

Tillykke med det. Den glæder jeg mig meget til at høre! Kan du afsløre nogen detaljer om hendes krav om at validere nye klienter af sikkerhedsårsager?

Jo tak :lol: Blev verificeret sidst hun var her i DK, men nåede dsv. ikke at møde hende der.

Det skal være en anden GP som giver hende grønt lys. Af åbenlyse grunde ville jeg vælge en som man har besøgt tit, som kender en selvfølgelig. Det gjorde jeg, og fik grønt lys senere samme dag.

Tilføjelse: Jeg spurgte selvfølgelig den pågældende GP om det var okay jeg linkede hendes profil til Hellen, så hun kunne bekræfte mig.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, Hellen har svaret mig, at hun ikke tilbyder deepthroat mere og at hun skal have fjernet det fra menuen.
Jeg kan så forstå på @Crabmans gode anmeldelse, at Hellen giver et yderst hæderligt blæs - også uden deepthroat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...