Hop til indhold

Stilheden før stormen - Kender i den følelse

Featured Replies

Skrevet

Kender i det når man har lavet en aftale med en GP nogle dage før, og man bare slet ikke kan vente på at møde pigen? Specielt når det er en man har gået længe og drømt om at møde :wub: ?

Man har sovet med hænderne over dynen i et par dage...Man går og fantaserer om hvordan det mon bliver, man har et billede og plan oppe i hovedet allerede om hvad der skal ske, eller rettere sagt håber på sker? Spændingen ved ikke at vide hvordan hun mon ser ud, selvom man har en ide om det. 

Personligt kan jeg slet ikke være i mig selv, og for mig er det satme en fræk og spændingsfyldt følelse at have...:D

Redigeret af Crabman

Skrevet

Ja, bestemt. Også når det er en pige man er stamkunde hos.

Skrevet
  • Author
Oliekongen skrev, for 2 minutter siden:

Ja, bestemt. Også når det er en pige man er stamkunde hos.

Det er uden tvivl også noget jeg kan kende til! For mit vedkommende er det nok mere glæden ved at skulle besøge en man kender godt :rolleyes:

Skrevet

Især når det er en pige fra øverste, øverste hylde, som f.eks. hedengangne legender som Filippa, Exchange-student og Lizbeth.

Skrevet
Oliekongen skrev, for 2 minutter siden:

Især når det er en pige fra øverste, øverste hylde, som f.eks. hedengangne legender som Filippa, Exchange-student og Lizbeth.

Lizbeth er vist ikke helt "hedengangen" endnu. Hun skriver her, at hun vender retur i september (?).

Skrevet
  • Author
Oliekongen skrev, for 12 minutter siden:

Har aldrig mødt de nævnte piger. Og ved kun hvem Lizbeth er dog... Og opfylder dsv heller ikke hendes minimums krav på 30 :lol:

Redigeret af Crabman

Skrevet

Jeg er helt med dig der, @Crabman.

Jeg er mest til morgen/formiddagsknald og det er min erfaring, at man skal være tidligt ude for at få disse tider i weekenden når jeg har fri, så jeg går nogle gange i 4 og 5 dage med spændingen helt i top.

Derudover har jeg har svært ved at koncentrere mig på pinden og går væk langt fra virksomheden i mine pauser for at checke profilen og om der skulle være noget nyt om hende herinde.
Det går også udover min søvn. Jeg får svært ved at falde i søvn og jeg vågner normalt kl. 6 lige før mit vækkeur ringer, men når en date er booket, vågner jeg brat før kl. 5 med en følelse af lige at have bundet en kande kaffe :shock:

Jeg bliver gammel for hurtigt at det pjat :D

Skrevet

Står midt i den følelse lige nu.

Skrevet
  • Author

@69Hummer 

Hvis jeg kunne vælge frit hele tiden og det passede med livet, havde jeg kun valgt morgen aftaler. Da det er der jeg er mest tændt uden tvivl :lol:

Det med at tjekke op på pigen i dagene op til, kender jeg alt for godt haha. Det er spot on. Heldigvis har jeg dog ikke søvnproblemer, men mere svært ved at holde liderligheden tilbage... Men jeg bider den trods alt i mig. :D

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Står midt i den følelse lige nu.

Så vi to...

Heldigvis er den følelse væk i morgen for mit vedkommende :rolleyes:

Skrevet

Bestilte 31/7 tid hos en jeg ikke har set før d. 23/8 (efter hendes ferie), så der har været og er lidt tid endnu til at gå og glæde sig.

Får mit faste fix hver fredag skiftevis hos de to jeg ser fast, så det er ikke så meget liderlighed der er på spil, snarere spændingen om der gemmer sig noget magi i mødet :wub:

Men jeg prøver på at holde forventningerne nede ift. nye møder. Få ting kan måle sig med de 4-5 kvinder der virkelig har ramt mig, men mindre kan også gøre det og jeg vil langt hellere blive positivt overrasket.

Skrevet
  • Author

@Refresh det er satme også lang tid at skulle vente :lol: Håber det bliver en succes! 

Det er nu heller ikke fordi jeg ikke får stillet sulten, men denne GP jeg skal ses med i morgen, troede jeg var stoppet helt. Og derfor aldrig fik mulighed for at møde.:( Heldigvis var det ikke tilfældet, endnu i hvertfald.:wub:

Forstå godt det med ikke at oversælge en oplevelse inden den er blevet udlevet, hvilket jeg også altid prøver på. Men nogen gange er det svært, hvis en pige er yderst positivt omtalt hehe. 

Skrevet
Crabman skrev, for 32 minutter siden:

Så vi to...

Heldigvis er den følelse væk i morgen for mit vedkommende :rolleyes:

Så er vi to...

Skrevet
  • Author
Uomo di cioccolato skrev, for 11 minutter siden:

men mon ikke de herrer som altid leverer spændende reviews efterfølgende…

Det er vel en selvfølge :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Sjovt at emnet kommer op for jeg troede ikke det var så udbredt at have den der spænding og forventning til et ny møde.

Har læst en del her på forum om et sted jeg skal besøge i morgen og går af og til og kigger på stedets annonce for

at se billederne af den dejlige, modne, smilende kvinde med den bløde barm...

Følelsen er lidt som dengang man som teenager skrev en seddel med den udkårnes navn og hængte den på opslagstavlen...

Bare uden den der crash and burn fornemmelse når det ikke lykkes til skolefesten og skønheden går hjem med den værste stud i klassen:wacko:

mvh G

Skrevet

Vil lige nævne, at vi piger altså også sagtens kan have den der følelse, med både nye og "gamle" kunder... :rolleyes::wub:

Skrevet
SweetKisses skrev, den 22.8.2024 at 10:16:

Vil lige nævne, at vi piger altså også sagtens kan have den der følelse, med både nye og "gamle" kunder... :rolleyes::wub:

Uh altså, det er absolut noget man som kunde ville elske at høre fra gp'en, når man træder inde ad døren :wub: I det hele taget er der ikke noget så dejligt som at mærke at en kvinde har været forventningsfuld op til man mødes, uanset om det er en gp eller ej.

Skrevet

Jeg havde en pige som jeg har mødtes med rigtig mange gange. En dag blev det lidt for meget for mine følelser og jeg blev nødt til at holde en lang pause fra hende. Da jeg var kommet mig over min forelskelse, måtte jeg sku se hende igen. 

Da jeg mødt hende igen, var det med svedige håndflader og stor nervøsitet. Det sjove ved det var at hun havde været lige så nervøs som mig og sagde pænt tak for den følelse, for det havde hun ikke prøvet længe. 

Skrevet

En af de ting nogle måske glemmer lidt er, at der er voldsomt meget mere trafik den ene vej i gaden end den anden, så at sige.
Vi får ufatteligt mange beskeder fra ufatteligt mange mænd. 
Jeg har ikke længere muligheden at man kan kontakte mig via email, ene og alene af den årsag. Det tager OCEANER af tid, og det er min erfaring at 90% af dem der skriver via email ønsker sig en penneveninde så de kan wanke til dialogen. Jeg orker det simpelthen ikke. Har man været igennem 9 emails med mere eller mindre opfindsomme forsøg på "wanke-dialoger" så er man altså farvet af dét når man når til nr. 10 der bare spørger om det er nemt at parkere i området eller han skal tage metroen, og har man tid kl. 16 på torsdag selvom han har læst at sidste tid er kl. 14 den dag, så han ikke behøver at gå tidligt fra arbejde. Det er umuligt for mig at være frejdig, glad og upåvirket af de første 9 emails. Det er også den DIREKTE årsag til at jeg ikke længere Sugardater. Der er blandingsforholdet dog nærmere 49:1 end 9:1... det er livet altså for kort til - for mig. 
Sms'er er mindre anonyme. Det virker i hvert fald til at være sådan i folks bevidsthed, er mit klare indtryk. 

Jeg har det bestemt også sådan at jeg glæææder mig og allerede er lidt fugtig i fugen ved tanken om mødet... omend med nogle mere end med andre :P 
Det er dog sjældent at jeg er lige så spændt som dem.
Det handler om for mit vedkommende at jeg har RIGELIGT med sms'er fra mænd der glæder sig, og/eller har en masse spørgsmål eller ønsker om at bekræfte mig før et møde... eller bare som en del af dialogen og forventningsafstemningen før der er aftalt et møde.
Det sker også at dem jeg går og glæder mig lidt ekstra til og næsten har sommerfugle i maven missen over, får skrevet så mange sms'er og nærmest forudbestilt en slags manuskript fordi de spiller pik til tanken om os (sommetider en del gange) før det er dagen for aftalen, og i så tilfælde har det den direkte modsatte effekt. Det er ret øv. Altså også for mig og for sommerfuglene i missen. 
Min skabelon-besked til dem, og som jeg også bruger i mange andre situationer f.eks. med mænd der vil sexte eller fisker efter at jeg synes de er et særligt hit selvom jeg aldrig har mødt dem, er i en eller anden variant cirka som følger: 
Hej "Peter". Tak for al opmærksomheden, det tager jeg som et kompliment. Jeg glæder mig også til at se dig. Jeg er i personlig dialog med 8-12 mænd dagligt om nogenlunde de samme emner, så jeg er ikke helt samme sted som du. Hvis du fortsætter, så er der desværre fare for at du får talt trusserne PÅ i stedet for AF når du skriver med en Kvinde der lever af at sælge sex. Så kan vi skrue lidt ned for begejstringen, og nøjes med at konstatere at vi begge glæder os til at ses på tirsdag i næste uge kl. 16?" 

En af dem jeg ser oftest (cirka en gang hver anden uge) vil tydeligvis gerne skrive sammen hver dag og mange gange. 
Det er ret slemt (for mig). Jeg vender ofte det hvide ud af øjnene eller siger højt for mig selv "Ej nu stopper du sgu. Jeg har lyst til at aflyse når du bliver ved sådan. Ha' lidt situationsfornemmelse, "Rasmus"!". 
Det der er skørt er at jeg er rigtigt glad for ham, og når han er på besøg, så er han seriøst og hudløst ærligt også min verdens centrum. Jeg elsker hans selskab og sex med ham er godt - hver gang! og uanset hvad vi laver. 
Men i tiden udenfor vores møder, da får jeg faktisk penge fra andre mænd for at være nærværende i DERES intimsfære og have min opmærksomhed koncentreret om DEM. Det er meget forstyrrende for mig at han skriver imellem besøgene i det tidsrum hvor han ved at jeg har andre mænd jeg servicerer og ønsker at have intimitet og nærvær og begejstring for. 
Eftersom jeg ikke kan slukke telefonen da det er det nummer alle andre jo også skriver til, så er det bare virkelig irriterrende. 
Han skyder sig selv i foden med små hagl hele ugen... og det er da lidt heldigt at jeg er så gammel i gårde og er i stand til at distancere mig professionelt i så høj grad at han ikke for længst er blevet bedt om at finde en anden at besøge. 
Jeg har forsøgt at sige det på mange måder. Bl.a. fortalte jeg ham for noget tid siden at i gamle dage havde jeg en sexting-service hvor dem der gerne ville have små frække beskeder og være sms-elskere købte klippekort til sms-dialog sådan at man for 500 forudbetalte kroner havde 10 sms'er at gøre godt med. Det gjorde at beskederne blev længere og færre... i en uge! 
Nu er vi tilbage til hvor vi var. 
Der er en anden der er næsten lige så "slem" som jeg ser cirka en gang om ugen. Han har dog med tiden forstået at dialog på selve dagen er ok. Men ikke 12 beskeder i løbet af en formiddag. Det hænder han ikke kan holde sig og skriver en enkelt besked eller fem allerede dagen før. Jeg prøver at svare høfligt og kort. Ofte kun med en smiley og ingen ord. 

Så... tænk over at vi ofte er nødt til at fake begejstringen i dialogen imellem møderne, og at det IKKE betyder at begejstringen ikke er ægte og gensidig - når vi er sammen i nu'et! 
Lidt situationsfornemmelse kommer man langt med. At sætte sig ind i hvordan trafikforholdene er for hende dér ovre i "den anden side af kørebanen" kan være en rigtig god idé. 
Chancen for at man får talt/skrevet trusserne PÅ i stedet for AF er ret stor.

Jeg ved allerede at - jeg tør næsten sige alle - mine kolleger har det som mig i en eller anden grad. Måske pånær dem der har en aftale om måneden og screener alle folk først med en længere optagelsesprocedure. Hvilket i sig selv måske også er den primære årsag til eller i hvert fald medvirkende til hvorfor de gør netop dét ;) 
Det er sket ikke så få gange at faste betalende elskere jeg faktisk er og i lang tid har været rigtigt glad for sex med, ganske enkelt er blevet bedt om at finde en anden ene og alene fordi opmærksomheden fra deres side har været for voldsom, og de ikke har forstået at det er meget forskelligt hvordan man har det med dialog mellem møderne på den ene side og på den anden side. "Jamen jeg synes jo bare du er dejlig, Eva :wub:siger de og prøver at argumentere sig tilbage ind i varmen. "Ja - det er jeg sguda godt klar over når du hver gang vi ses har penge op af lommen og vi ses så ofte du har tid og råd. Lad være med at bilde dig selv ind at du bombarderer mig med komplimenter, ego-boosts og søde ord for MIN skyld. Jeg kan ikke spille skuespillet længere, og du har ikke lyttet de 108 gange jeg har forsøgt at sige det på en sød måde uden de store konsekvenser. Så det er gået for langt til at jeg har lyst til at være i det nu. Og det står jo ikke til at ændre - heller ikke med flere komplimenter." tænker jeg... det jeg siger er noget andet der er sødere formuleret, men lige så tydeligt signalerer at toget er kørt og ikke kommer tilbage. Det trods utallige udkald fra perronens højtalere han har ignoreret eller ikke ønsket at høre. 

Hvad siger I andre Kvinder? 
Er det genkendeligt, eller tager jeg ting for givet bare fordi jeg tror jeg har ret? :lol:

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

En af de ting nogle måske glemmer lidt er, at der er voldsomt meget mere trafik den ene vej i gaden end den anden, så at sige

Av... Den der ramte mig faktisk lidt, selv om jeg virkelig gør mig umage med at holde dialogen på et sobert plan, så hun ikke føler at jeg udnytter vores relation og dialog til wanking materiale.

Jeg føler at jeg har bedre styr på det end det du beskriver der og der er også små forskelle, som f.eks. at vi ofte har en privat kanal i stedet for at bruge den hvor hun kommunikerer med alle andre, hvilket for mig indikerer at hun er interesseret i en eller anden form for dialog.

MEN... Jeg er super relationel og knytter mig til mennesker som jeg har store følelsesmæssige oplevelser med og jeg søger klart bekræftelse af at hun gerne "vil mig" gennem vores dialog. Jeg kan f.eks. godt blive ked af det, hvis jeg skriver en sød besked og hun ikke svarer eller sender et grin eller hjerte (hvilket hun oftest gør), men jeg prøver på at huske på at hun har travlt med meget andet end mig. Ofte nævner hun et eller andet jeg har skrevet når vi så er sammen og altid med godt humør, så jeg tror egentlig at jeg har styr på balancen, men det var sundt at blive mindet om at det at være i branchen indebærer en hel del håndtering af korrespondance, hvor der skal sorteres skidt fra kanel og nogle skal sættes på plads og andre håndteres med omsorg og så kan jeg godt se at det er lidt meget at jeg samtidig forventer at få særbehandling :oops:

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 12 timer siden:

MEN... Jeg er super relationel og knytter mig til mennesker som jeg har store følelsesmæssige oplevelser med og jeg søger klart bekræftelse af at hun gerne "vil mig" gennem vores dialog.

Kan sagtens forstå hvad du mener her, og du må virkelig ikke misforstå mig.:)Sætter da også selv pris på man kan have en god dialog med den/dem man besøger. Selvfølgelig er der jo nogen man kan klikke rigtig godt med, og have et mere personligt/ privat forhold til. Det kender jeg da selv godt også, hvilket jo bare er fedt hvis man kan det. 

Men man må bevare fatningen, og ikke tro man er den "eneste ene" for dem... Som @Eva Nadine også nævner får hun jo tusindevis af de søde beskeder. Betyder jo ikke glæden ikke gengældt. Men den lidt firkantede og hårde sandhed er, det er et job for dem. Og selvfølgelig vil de jo gerne beholde deres stamkunder. 

Når man så ses med GP'en kan man jo så lade ens hæmninger falde til jorden, og bare nyde det hele og føle sig som den bedste osv. :wub: 

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 6 timer siden:

Men man må bevare fatningen, og ikke tro man er den "eneste ene" for dem...

100% enig og jeg er meget opmærksom på det og har heller aldrig fået noget negativt retur.

Det har netop været med kvinder som jeg har fået et personligt forhold til, men der har altid været penge imellem og dermed klare grænser der skal respekteres.

Skrevet

I can completely relate to the ticklish and tingeling feeling one can enjoy in the period of time between making the appointment and living it out. I enjoy it as my own little appetizer to foreplay. I enjoy it as much with new acquaintances as ones I have met before, with new ones I just try to not go overboard on my fantasies or expectations, so not to get disappointed. I only imagine the amount of inquiries the working ladies get  and I guess some use it as part of the warm up fantasy before the face2face meeting. For me that text sexting/ flirt is what I do with girls I meet from the social scene, bars, parties, clubs etc. with the professional GP”s the communication is just what they ask for in their ad; services sought, time, place and price, I mean that why I started in this market, seeking services at a higher level than “Let’s go to my place” at 3 am  in the morning after 6 hours of drinking.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.