Hop til indhold

Magiske Ivy Latina - bare så sexet og sød

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde den store fornøjelse, at besøge Ivy i hendes virkelig fine lejlighed og jeg synes hun fortjener en ny anmeldelse, da de andre har nogle år på bagen. Jeg var tiltrukket af hendes søde - nærmest uskyldige - annonce og ikke mindst hendes fantastiske udsende som er præcis som på billederne - tro det eller ej. Ivy er ekstremt sensuel, nærværende og engageret. Nu er jeg ikke super erfaren med “independent girls” - og slet ikke med sydamerikanske piger/kvinder, og hendes passion, brune lækre velformede krop, lange ben, smukke bryster og fantatiske smil slog nærmest benene væk under mig. Hvordan det “foregår” er beskrevet rigtig fint i nogle af de andre (ældre) anmeldelser af hende, så det vil jeg ikke gå i detaljer med. Det eneste jeg kan sige er, at 45 minutter er for lidt (som hun faktisk også skriver i sin annonce) ;-)

Ivy Latina

Udover at være super sexet, er Ivy også virkelig sød, og det er en magisk kombination at kunne være begge dele på den måde. Selvom jeg (endnu) kun har mødt hende én gang virker hun som et virkeligt godt og ordentligt menneske - så husk at behandl hende med stor respekt, for hun gør hvad hun kan for at behandle sine kunder med respekt (er min klare indtryk)

Hun er så dejlig og sød, at jeg på vej ud af døren var lige ved at spørge hende om jeg måtte flytte ind :rolleyes:

(Ja ja ja…min profil er ret ny, og lavet fordi jeg egentlig blot vil anmelde Ivy :x<3- håber mit input kan bruges alligevel…)

C

• 1 month later...
Skrevet

Har også været der for 2-3 år siden. Jeg er enig i din beskrivelse.
Billederne er de samme som dengang. Holder de stadig?

Skrevet

@ChristofferC Tak for en god og respektfuld anmeldelse.

Den har bestemt vakt min interesse! :)

Skrevet

Great review! I too am keen to visit Ivy before she  departs. How is conversational English?

Advance thanks :)

Skrevet
Bookman skrev, for 7 timer siden:

Great review! I too am keen to visit Ivy before she  departs. How is conversational English?

Great!

Skrevet
Bookman skrev, for 14 timer siden:

Is she going to leave DK??

Skrevet

Well, I don't know. Few hostesses are resident. Perhaps she is?

Skrevet
ChristofferC skrev, den 13.8.2024 at 17:10:

Hun er så dejlig og sød, at jeg på vej ud af døren var lige ved at spørge hende om jeg måtte flytte ind :rolleyes:

(Ja ja ja…min profil er ret ny, og lavet fordi jeg egentlig blot vil anmelde Ivy :x<3- håber mit input kan bruges alligevel…)

C

Hej Christoffer lige her tror jeg ikke du kommer på glat is :) du behøver bare at have været der en gang og du er solgt til Brasiliens mest lysende stjerne i DK :wub: 

Hun har et sødt engelsk som passer super til hende - og fotos er stadigvæk retvisende og tror ikke du er den eneste der har ville tage hende under armen og med hjem !! 

Skrevet

Thaks for the text Chris <3  And thanks to you others. I just try to be my self then I have visitors. It is more easy. <3<3

Skrevet
IVY skrev, for 1 time siden:

Thaks for the text Chris <3  And thanks to you others. I just try to be my self then I have visitors. It is more easy. <3<3

You are amazing as - you❤️

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 5 timer siden:

You are amazing as - you❤️

:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.