Hop til indhold
ChristofferC

Magiske Ivy Latina - bare så sexet og sød

Recommended Posts

Jeg havde den store fornøjelse, at besøge Ivy i hendes virkelig fine lejlighed og jeg synes hun fortjener en ny anmeldelse, da de andre har nogle år på bagen. Jeg var tiltrukket af hendes søde - nærmest uskyldige - annonce og ikke mindst hendes fantastiske udsende som er præcis som på billederne - tro det eller ej. Ivy er ekstremt sensuel, nærværende og engageret. Nu er jeg ikke super erfaren med “independent girls” - og slet ikke med sydamerikanske piger/kvinder, og hendes passion, brune lækre velformede krop, lange ben, smukke bryster og fantatiske smil slog nærmest benene væk under mig. Hvordan det “foregår” er beskrevet rigtig fint i nogle af de andre (ældre) anmeldelser af hende, så det vil jeg ikke gå i detaljer med. Det eneste jeg kan sige er, at 45 minutter er for lidt (som hun faktisk også skriver i sin annonce) ;-)

Ivy Latina

Udover at være super sexet, er Ivy også virkelig sød, og det er en magisk kombination at kunne være begge dele på den måde. Selvom jeg (endnu) kun har mødt hende én gang virker hun som et virkeligt godt og ordentligt menneske - så husk at behandl hende med stor respekt, for hun gør hvad hun kan for at behandle sine kunder med respekt (er min klare indtryk)

Hun er så dejlig og sød, at jeg på vej ud af døren var lige ved at spørge hende om jeg måtte flytte ind :rolleyes:

(Ja ja ja…min profil er ret ny, og lavet fordi jeg egentlig blot vil anmelde Ivy :x<3- håber mit input kan bruges alligevel…)

C

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChristofferC skrev, den 13.8.2024 at 17:10:

Hun er så dejlig og sød, at jeg på vej ud af døren var lige ved at spørge hende om jeg måtte flytte ind :rolleyes:

(Ja ja ja…min profil er ret ny, og lavet fordi jeg egentlig blot vil anmelde Ivy :x<3- håber mit input kan bruges alligevel…)

C

Hej Christoffer lige her tror jeg ikke du kommer på glat is :) du behøver bare at have været der en gang og du er solgt til Brasiliens mest lysende stjerne i DK :wub: 

Hun har et sødt engelsk som passer super til hende - og fotos er stadigvæk retvisende og tror ikke du er den eneste der har ville tage hende under armen og med hjem !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thaks for the text Chris <3  And thanks to you others. I just try to be my self then I have visitors. It is more easy. <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...