Hop til indhold

Lilly thai hos Sirada i Thisted

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre,

Efter en lang periode udelukkende med besøg hos min go-to gp, vandt nysgerrigheden og lysten til lidt forandring i dag. Havde kigget lidt på AL og snublede over Lilly og da flere herinde havde anmeldt Sirada’s etablissement positivt, mente jeg at dette måtte være dagen. 

https://annoncelight.dk/showad/405743

bestilte fuld pakke i 45 min., uden slinger i kommunikationen. Blev lidt skuffet da jeg trådte ind, idet det er en åben salon med 2 brikse bag forhæng og 1 briks i et aflukke, hvor der iøvrigt var gang i den her ved middagstid:biggrin:Jeg er ikke til denne indretning som man også finder hos eks. Lisa og Fon Fon i Struer, så det tog lige spidsen af begejstringen over den absolut seværdige Lilly. Billederne yder hende fuldstændig retfærdighed. Ikke høj, slank og med store bryster der er hjulpet lidt på vej. Startede med massage i ca. 20 min. og efter “turn please” startede hun med et ret godt blowjob (var lidt nervøs da hun har en ret kraftig bøjle på tænderne, men der var ingen uheld heldigvis). Det kunne dog ikke få mig helt op at ringe fordi hun ligesom kørte sit faste program, så jeg fik hende til at lægge sig ned ved siden af mig, hvor vi snavede mens hun spillede pikken, se det virkede. Hun tog den igen i munden, på med dutten og så en ridetur hvorefter vi skiftede til missionæren. Jeg tog hende så dybt som min gennemsnitlige pik tillod og det lod hun faktisk til at være godt tilpas med, smilede og ville snave mere mens jeg bollede hende. Med 5 min. tilbage skiftede vi til snav og spil og det lykkedes at komme i mål til tiden. Synes at Lilly gør det godt, hun er sød, meget smilende og absolut servicevenlig. At jeg ikke fik mere end 85 ud af 100 ud af oplevelsen ligger mere ved det åbne miljø, så tænker ikke jeg kommer igen, men det er absolut hverken Lilly’s eller Sirada’s skyld

Skrevet
Baldy skrev, for 1 time siden:

Hej brødre,

Efter en lang periode udelukkende med besøg hos min go-to gp, vandt nysgerrigheden og lysten til lidt forandring i dag. Havde kigget lidt på AL og snublede over Lilly og da flere herinde havde anmeldt Sirada’s etablissement positivt, mente jeg at dette måtte være dagen. 

https://annoncelight.dk/showad/405743

bestilte fuld pakke i 45 min., uden slinger i kommunikationen. Blev lidt skuffet da jeg trådte ind, idet det er en åben salon med 2 brikse bag forhæng og 1 briks i et aflukke, hvor der iøvrigt var gang i den her ved middagstid:biggrin:Jeg er ikke til denne indretning som man også finder hos eks. Lisa og Fon Fon i Struer, så det tog lige spidsen af begejstringen over den absolut seværdige Lilly. Billederne yder hende fuldstændig retfærdighed. Ikke høj, slank og med store bryster der er hjulpet lidt på vej. Startede med massage i ca. 20 min. og efter “turn please” startede hun med et ret godt blowjob (var lidt nervøs da hun har en ret kraftig bøjle på tænderne, men der var ingen uheld heldigvis). Det kunne dog ikke få mig helt op at ringe fordi hun ligesom kørte sit faste program, så jeg fik hende til at lægge sig ned ved siden af mig, hvor vi snavede mens hun spillede pikken, se det virkede. Hun tog den igen i munden, på med dutten og så en ridetur hvorefter vi skiftede til missionæren. Jeg tog hende så dybt som min gennemsnitlige pik tillod og det lod hun faktisk til at være godt tilpas med, smilede og ville snave mere mens jeg bollede hende. Med 5 min. tilbage skiftede vi til snav og spil og det lykkedes at komme i mål til tiden. Synes at Lilly gør det godt, hun er sød, meget smilende og absolut servicevenlig. At jeg ikke fik mere end 85 ud af 100 ud af oplevelsen ligger mere ved det åbne miljø, så tænker ikke jeg kommer igen, men det er absolut hverken Lilly’s eller Sirada’s skyld

Tak for en god anmeldelse, jeg regner med at prøve hende i morgen, så jeg glæder mig allerede.

Redigeret af Fisken16
glemte data

Skrevet

Tak for anmeldelse.

Er din go-to gp anonym, eller en du vil anbefale ?

Skrevet
  • Author
Swappie skrev, for 25 minutter siden:

Tak for anmeldelse.

Er din go-to gp anonym, eller en du vil anbefale ?

Hej Swappie,

Hun er en der ikke er i dette game længere, så derfor anonym, ja. Beklager.

Skrevet
Baldy skrev, for 32 minutter siden:

Hej Swappie,

Hun er en der ikke er i dette game længere, så derfor anonym, ja. Beklager.

Jeg er også skaldet, måske kan hun ikke se forskel :biggrin:

Skrevet

Så har jeg også prøvet Lilly, og jeg kan kun give dig ret i din anmeldelse, hun er rigtig sød og venlig og så giver hun altså en ret god massage, som jeg sætter meget pris på. Der er ikke nogen berøringsangst og hun er med på alle de ting hun annoncerer med, og hun har godt nok nogle dejlige bryster.

Skrevet

Fon fon er hun der hvor Lisa var ? Synes ikke hun er her inde mere ? 

Skrevet
  • Author
Baremig88 skrev, for 9 timer siden:

Fon fon er hun der hvor Lisa var ? Synes ikke hun er her inde mere ? 

https://annoncelight.dk/showad/394414

Fon Fon veksler mellem Nordjylland (Blokhus vistnok) og Struer. Jeg har besøgt hende et par gange på den adresse hvor Lisa er. Tæt på stationen.

Skrevet

Besøgte Siraraden anden dag, mødete ikke Lilly, men den anden pige på stedet. Hvor var hun bare en skønhed, lækker tynd pige , med naturlige bryster, hun er rigtig god til at massere, og det sjove bagefter var også til UG i mine øjne. Men næste gang jeg kommer til Thisted vil jeg prøve Lilly for hun så nu også dejlig ud. Rigtig god service.

Skrevet

kan man få 4 håndsmassage i Thisted eller i Struer

Skrevet
Mthom skrev, for 2 timer siden:

kan man få 4 håndsmassage i Thisted eller i Struer

Det tror jeg du kan i Thisted, blev tilbudt 2 piger. 

Skrevet
A Kjeldsen skrev, for 1 time siden:

Det tror jeg du kan i Thisted, blev tilbudt 2 piger. 

Er der to piger udover Sirada eller inkl. hende? Ved du om man stadig kan få fp med hende?

Skrevet
BuckSwope skrev, for 9 timer siden:

Er der to piger udover Sirada eller inkl. hende? Ved du om man stadig kan få fp med hende?

Ja der er to piger for uden Sirada. Jeg ved ikke om du kan få fp med hende, men med de to dejlige piger vil jeg ikke bruge tid på hende.

Skrevet

Der er lily med bøjle og Emma den tynde.

Samt sirada

Var der idag til massage, og hj med Emma

det var rigtig dejligt rimelig god massage og lækkert hj

. Mens lily blev dusket ved siden af tror jeg..Det lød ihvertfald sådan

Du kan godt få en 4 hands med lily og Emma..  du ganger bare prisen med 2..

Kunne forestille mig det er en oplevelse

Redigeret af benny49

Skrevet

prøv at læse hele tråden? jeg var hos emma  onsdag.

men om hun er stoppet nu det ved jeg ikke.

jeg plejer at skrive til hende og høre

Redigeret af benny49

Skrevet
benny49 skrev, for 6 timer siden:

prøv at læse hele tråden? jeg var hos emma  onsdag.

men om hun er stoppet nu det ved jeg ikke.

jeg plejer at skrive til hende og høre

Det var fordi jeg kunne se at billederne er fjernet af Emma, det var derfor jeg spurgte.

• 1 month later...
Skrevet
A Kjeldsen skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er den nye pige på stedet??

Jeg har ikke prøvet hende endnu, har lidt travlt for tiden, så håber der er andre der kan give lidt info

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.