Hop til indhold

Køb af billeder og videoer direkte?

Featured Replies

Skrevet

Er det noget I gør? 

Jeg ved godt at OF o.lign. er ret populært, men alle de platforme man kan sælge på tager jo et cut.. Og selvom det ikke er alverden, så er der på nogle platforme også meget stramme prisreguleringer, og det irriterer mig til gengæld grænseløst! Man kan fx ikke få lov at sælge et billede man selv synes er frækt, fordi minimums prisen er 100kr og det er der jo ikke nogen der vil give for et enkelt billede eller 2 :roll:

Så hvad gør man egentlig? Bruger man snapchat og mobilepay? Eller noget helt 3 som jeg ikke har tænkt på?

Dette skal ikke betragtes som reklame! Men som et oprigtigt spørgsmål til jer der køber både sex hos piger, sugardater, snapper og køber billeder og film online. 

Hvis i kunne købe direkte, ville i så gøre det?

Skrevet

Har købt på Whatsapp og Telegram med både mobilpay og Paypal.

Vil helst købe direkte af sælger.

Redigeret af Nylon

Skrevet

Hvis jeg skal købe direkte hos WhatsApp eller snap, skal jeg kende pigen lidt, ellers er det jo lidt svært at vide man får det kan har betalt for. Vi har jo desværre alle sammen prøvet at blive snydt i et eller andet omfang.

Når det så er sagt ville jeg da klart også foretrække at pigen beholder mest muligt at de penge jeg betaler for hendes varer

Skrevet
Skilgannon skrev, for 19 minutter siden:

Hvis jeg skal købe direkte hos WhatsApp eller snap, skal jeg kende pigen lidt, ellers er det jo lidt svært at vide man får det kan har betalt for. Vi har jo desværre alle sammen prøvet at blive snydt i et eller andet omfang.

Ja, det forstår jeg 100% !

Det er super ærgerligt for dem, som er helt reelle af både købere og sælgere..

Skilgannon skrev, for 22 minutter siden:

Når det så er sagt ville jeg da klart også foretrække at pigen beholder mest muligt at de penge jeg betaler for hendes varer

Ja, ik? <3

Uden at nævne navne, så tages der snildt 10-15% af købsprisen OG et gebyr for overhovedet at kunne trække pengene ud.. :wacko: eller man skal have tjent et eller andet mindste beløb før de overhovedet vil udbetale.. 

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 4 timer siden:

Hvis i kunne købe direkte, ville i så gøre det?

Ja, hvis jeg stoler på kvinden.
Der er en side der tager 50% af salget, det er sgu meget :-( 

Skrevet
Allan37 skrev, for 5 minutter siden:

Ja, hvis jeg stoler på kvinden.
Der er en side der tager 50% af salget, det er sgu meget :-( 

Ja, det er ret meget :-( øv

Skrevet

Hvis man har et godt ry herinde fra, så er man jo godt igang ;-)

Skrevet
Allan37 skrev, for 42 minutter siden:

Hvis man har et godt ry herinde fra, så er man jo godt igang ;-)

Jah.. *smiler* :wub:

Man kunne håbe på nogle af de "gamle" drenge jeg sludrede lidt med i sin tid stadig er her .. hihi

Skrevet

Der er da nogen stykker der benytter comboen Telegram / snapchat eller whatsapp og så betaling med mobilepay eller Paypall feks. 

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 4 timer siden:

Jah.. *smiler* :wub:

Man kunne håbe på nogle af de "gamle" drenge jeg sludrede lidt med i sin tid stadig er her .. hihi

Ellers må du sende en pb og fortælle lidt  ;-) 

Redigeret af Allan37

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.