Hop til indhold
VeryCurious

Blonde Melly Aalborg

Recommended Posts

Jeg smuttede lige selv forbi da muligheden bød sig. 

Det er pigen på billederne - let genkendelig på diamanten midt mellem de store silikonebryster :D. Umiddelbart er billederne også taget for nylig.

Hun er en utrolig lille og petit sag. 100% dulle-look med lavede læber og det hele. Måske lige til den gode side, og jeg plejer ellers at være til det look :lol:

lejligheden er i stueplan, og indgang trukket godt tilbage fra vejen, så ok diskret - der var ingen andre i nærheden, da jeg blev taget imod.

Lejligheden er noget værre rod - nyere sted, men shit der var rodet! Og der er ingen seng, business klares på en sofa i stuen. Virkelig ringe!

Og så havde hun tydeligvis travlt - egentlig et ok blow, dog lidt kort, og så virkede hun bare utålmodig. Hun sagde ikke noget eller kiggede på uret, men jeg kunne mærke, at hun gerne ville have mig til at blive færdig. Hun var heller ikke meget for at jeg kunne tage et bad efter - her pegede hun decideret på sit ur og sagde hurry. 

Med både kort brus før og efter blev det til 20min (havde betalt for 30min) fra sidste besked inden jeg blev lukket ind, til jeg var på gaden igen. 

Egentlig kan jeg jo godt forstå, at den næste også skal til - og jeg kender da også irritationen over at stå og vente, men da vi så aftalte tid, kunne hun bare have sagt max 15min, hvisbhun var kommet til at lave endnu en booking i mellemtiden.

Måske jeg bare var uheldig, at hun havde booket lige tæt nok på det tidspunkt, og at det ikke er hendes normale service. Jeg har prøvet lignende hos andre, hvor jeg er kommet hos pigen gentagne gange, hvor der altid er rigeligt med tid og ingen hastværk, og så lige én gang har hun travlt med at få mig ud. Så måske det bare var et uheldigt tidspunkt..

Når det så er sagt, så var servicen ikke specielt nærværende anyways. 

Point for de ægte billeder, let kommunikation og hurtigt svar, hendes petite størrelse, store bryster og all in på dulle-looket, men leder man efter gfe og nærvær, så led et andet sted. Tænder man på duller og vil gerne prøve at være sammen med en lille og petit pige, og kan overleve med middelmådig service og en masse rod i lejligheden og sofa i stedet for en seng, så er der gevinst.

Hun tilbyder også anal, hvilket godt kunne være “visuelt tilfredstillende” taget hendes meget petite størrelse i betragtning. Jeg valgte det ikke til.

Der var i øvrigt ikke noget med at modarbejde at komme i bund, hvilket var positivt. Det er ellers noget man godt kan risikere at rende ind i lidt hyppigere hos de helt petite piger end ellers. Men så igen var der ikke rigtig plads til at “manøvrere” i sofaen alligevel, og hun var ikke med på at prøve stående. Jeg må nok også erkende, at mit udstyr er under middel størrelse - men jeg har dog hos andre oplevet at blive begrænset/modarbejdet aktivt, på trods af min ikke prangende størrelse - og det er altså ikke fordi jeg går til den som en 15årig på speed.

Jeg kommer ikke igen, men billederne er ægte og retvisende.

God eftermiddag :)

Redigeret af VeryCurious

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg smuttede også forbi. Sød pige der har alt det man vil have i en petit bimbo dulle... 

Indlevelse ikke rigtig men jeg tog 15 minso what can I expect...

Fik ihvertfal det jeg kom efter på look osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spurgte ikke, men ja jeg vil mene at alderen passer. Tungekys ved jeg heller ikke, desværre.

Altså der var en slags “professionel distance” i min oplevelse med hende. Det var ikke sådan nærværende, så jeg prøvede heller ikke på at kysse - måske jeg skulle have, og at det kunne have fået noget nærhed ind i oplevelsen? Men jeg synes ikke umiddelbart at hun virker som typen, der yder den ydelse.

Hun er både sød og venlig, men hun virkede bare uinteresseret i det vi foretog os. Kan ikke forklare det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...