Hop til indhold

Recommended Posts

Fik besøg for nogle år siden af en ung fræk pige fra Taastrup som dengang hed LilleAmanda, nogle der kan huske hende eller havde mødt hende dengang? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 1 time siden:

Fik besøg for nogle år siden af en ung fræk pige fra Taastrup som dengang hed LilleAmanda, nogle der kan huske hende eller havde mødt hende dengang? 

Hun har været tilbage ganske kort et par gange!

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 9 timer siden:

Hun har været tilbage ganske kort et par gange!

Ok, med samme navn? Kunne godt tænke mig at møde hende igen. Hun var vild fræk i sengen, den frækkeste jeg har været sammen med fra sd! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 5 timer siden:

Ok, med samme navn? Kunne godt tænke mig at møde hende igen. Hun var vild fræk i sengen, den frækkeste jeg har været sammen med fra sd! 

Noget i samme still

Del dette indlæg

Link til indlæg
Greywolf7 skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror jeg ved hvem du hentyder til, hun har taget en del på nu, og havde piercinger i nipples og knald rødt hår ikk? 

Jo hun havde piercing i nipples og havde rødt hår dengang. Jeg må holde øje med når hun er på sd igen eller hvis nogen har kontakt til hende må de meget gerne skrive, også i privat besked :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...