Ham1988 23 Skrevet 12. August, 2024 Fik besøg for nogle år siden af en ung fræk pige fra Taastrup som dengang hed LilleAmanda, nogle der kan huske hende eller havde mødt hende dengang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 12. August, 2024 Ham1988 skrev, for 1 time siden: Fik besøg for nogle år siden af en ung fræk pige fra Taastrup som dengang hed LilleAmanda, nogle der kan huske hende eller havde mødt hende dengang? Hun har været tilbage ganske kort et par gange! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 23 Skrevet 13. August, 2024 SnowmanDK skrev, for 9 timer siden: Hun har været tilbage ganske kort et par gange! Ok, med samme navn? Kunne godt tænke mig at møde hende igen. Hun var vild fræk i sengen, den frækkeste jeg har været sammen med fra sd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 13. August, 2024 Ham1988 skrev, for 5 timer siden: Ok, med samme navn? Kunne godt tænke mig at møde hende igen. Hun var vild fræk i sengen, den frækkeste jeg har været sammen med fra sd! Noget i samme still Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greywolf7 1 Skrevet 14. August, 2024 Jeg tror jeg ved hvem du hentyder til, hun har taget en del på nu, og havde piercinger i nipples og knald rødt hår ikk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 23 Skrevet 15. August, 2024 Greywolf7 skrev, for 18 timer siden: Jeg tror jeg ved hvem du hentyder til, hun har taget en del på nu, og havde piercinger i nipples og knald rødt hår ikk? Jo hun havde piercing i nipples og havde rødt hår dengang. Jeg må holde øje med når hun er på sd igen eller hvis nogen har kontakt til hende må de meget gerne skrive, også i privat besked :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg