Hop til indhold
Mastager

Jeanette i Hadsten

Recommended Posts

Hej brødre. For cirka 2 år siden besøgte jeg en kvinde i Hadsten i et privat hus, hvor manden også var til stede. Jeg fandt dem på annoncelight men har ikke siden set en annonce fra dem. Hun var en relativ høj kvinde, midt tredive vel, og langt mørkt hår. Dansk. 

Det var super lækker sex, og ret frækt. Er der nogle af jer som besøgte hende, eller ved hvor hun blev af? 

Gerne pb. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, den 12.8.2024 at 17:09:

Hej brødre. For cirka 2 år siden besøgte jeg en kvinde i Hadsten i et privat hus, hvor manden også var til stede. Jeg fandt dem på annoncelight men har ikke siden set en annonce fra dem. Hun var en relativ høj kvinde, midt tredive vel, og langt mørkt hår. Dansk. 

Det var super lækker sex, og ret frækt. Er der nogle af jer som besøgte hende, eller ved hvor hun blev af? 

Jeg er Jeanette fra Hadsten :-) 

Mit nummer er 81944008 

knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Friskfyrårhus
Mastager skrev, den 12.8.2024 at 17:09:

Hej fandt du hende søger nemlig efter hende også hvis det er hende jeg tror det er lidt kraftig men over 180 høj langt flot mørkt hår . I ejet hus midt i Hadsten 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun annoncerer da næsten dagligt. Og lige over din kommentar har hun jo selv åbenbaret sig. Så hvordan i al verden kan du stille det spørgsmål? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...