Hop til indhold

Kender i det !

Featured Replies

Skrevet

Når jeg nu holder ferie sydpå, (der er faktisk FOR varmt) men det til trods så bliver , så stiger lysten helt abnormt , jeg ligger på stranden under parasol ( bliver rød af at gå forbi en 60w pærer) så studere jeg alle former for kvinder , store , små, kraftige , slanke , tynde etc. Finder ved hver og én noget smukt , flot eller sexet

Sågar de to første nætter , drømte jeg om sex med en Glædespige herfra, som jeg har besøgt tidligere, det gjorde ikke ligefrem lysten mindre. 

Men kender i det, med at lysten stiger voldsomt i varmen ? 

Tror jeg skal finde tid til et besøg når jeg kommer hjem igen ;) 

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan lige se for mig at du ligger på stranden :ph34r:

SPOL FREM TIL 3:28

God ferie :D

:) 

De var nu sjove , det er dog ikke heeeelt så slemt at, jeg ikke kan bevæge mig uden teltet rejser sig :)

tak for et godt grin 

Skrevet
Naboen skrev, for 4 timer siden:

Næh.. Sveder bare og magter ikke andet end at nyde solen^_^.. Men jeg synes så heller ikke svedigt sex er det fedeste i verden:lol:.. Føler jeg ikke kan komme af med varmen og kan få det halv skidt.. Hvis min sexpartner sveder har jeg intet problem med det.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Næh.. Sveder bare og magter ikke andet end at nyde solen^_^.. Men jeg synes så heller ikke svedigt sex er det fedeste i verden:lol:.. Føler jeg ikke kan komme af med varmen og kan få det halv skidt.. Hvis min sexpartner sveder har jeg intet problem med det.. 

Halleluja for Aircondition ;) 

men nej når man kamp sveder er det heller ikke det fedeste , deri giver jeg dig helt ret .

Skrevet
Naboen skrev, for 18 timer siden:

Jeg har det stik modsat, hvis det er alt for varmt gider jeg ikke knalde B)

Skrevet

Jeg har også mere lyst i varmen. Så når man knalder, og sveden sejler af os begge bliver det jo super hot -på den fede måde... Når jeg er i Thailand giver det sig selv -aircon knald er no go;-) Men er er jo nød til, at skifte tøj/bade flere gange om dagen -og det skal jeg lige lære hver gang igen...

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har også mere lyst i varmen. Så når man knalder, og sveden sejler af os begge bliver det jo super hot -på den fede måde... Når jeg er i Thailand giver det sig selv -aircon knald er no go;-) Men er er jo nød til, at skifte tøj/bade flere gange om dagen -og det skal jeg lige lære hver gang igen...

Jeg har ikke noget imod at svede , meen det

må dog gerne være sådan at det ikke tap løber af mig og her hvor jeg er pt, der er der 35-40 grader om dagen og ikke under 24 om natten :) 

så skulle jeg knalde ( skal jeg ikke hernede) så blev det med AC ;) 

Skrevet
Naboen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke noget imod at svede , meen det

må dog gerne være sådan at det ikke tap løber af mig og her hvor jeg er pt, der er der 35-40 grader om dagen og ikke under 24 om natten :) 

så skulle jeg knalde ( skal jeg ikke hernede) så blev det med AC ;) 

-prøv det...;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.