Hop til indhold

Søger Stor Pik

Featured Replies

Skrevet

Nogle der ved hvem der har stor pik? 

Skrevet
lucaspedersen skrev, den 11.8.2024 at 13:51:

Nogle der ved hvem der har stor pik? 

Det er der nok mange herinde der mener de har. Men hvis du mener ladyboys, så skulle du prøve Amanda. Hun har ikke en annonce oppe i øjeblikket, men hold øje med hende. Du er ikke i tvivl når du ser hendes billeder 

Skrevet

Hvor skulle jeg kunne se hende?

Skrevet

jeg stoler pt ikke på shemalewiki, den har ikke været opdateret i lang tid. Men ja, Amanda er et godt valg, hvis du kan finde en aktiv annonce. En der på alle måder er AKTIV er Agatha Hun har en kæmpe pik og hun bruger den nådesløst. Billede nr. 70 siger lidt om, hvad du møder ...

Agatha er før omtalt positivt herinde - også af en der søgte noget stort. 

God fornøjelse og husk en anmeldelse

Skrevet
79tretten skrev, den 14.8.2024 at 10:06:

jeg stoler pt ikke på shemalewiki, den har ikke været opdateret i lang tid. Men ja, Amanda er et godt valg, hvis du kan finde en aktiv annonce. En der på alle måder er AKTIV er Agatha Hun har en kæmpe pik og hun bruger den nådesløst. Billede nr. 70 siger lidt om, hvad du møder ...

Agatha er før omtalt positivt herinde - også af en der søgte noget stort. 

God fornøjelse og husk en anmeldelse

Jeg har været sammen med både Amanda og Agatha . Og kan bekræfte at de begge har kæmpe pikke . Agatha er den flotteste og har nok også den størst pik af de to. Men jeg har haft gode oplevelser med dem begge to.og må sige det er de to bedste shemale jeg har været sammen med 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.