Hop til indhold
Guest lucaspedersen

Søger Stor Pik

Recommended Posts

Guest Fyrtaarnet
lucaspedersen skrev, den 11.8.2024 at 13:51:

Nogle der ved hvem der har stor pik? 

Det er der nok mange herinde der mener de har. Men hvis du mener ladyboys, så skulle du prøve Amanda. Hun har ikke en annonce oppe i øjeblikket, men hold øje med hende. Du er ikke i tvivl når du ser hendes billeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg stoler pt ikke på shemalewiki, den har ikke været opdateret i lang tid. Men ja, Amanda er et godt valg, hvis du kan finde en aktiv annonce. En der på alle måder er AKTIV er Agatha Hun har en kæmpe pik og hun bruger den nådesløst. Billede nr. 70 siger lidt om, hvad du møder ...

Agatha er før omtalt positivt herinde - også af en der søgte noget stort. 

God fornøjelse og husk en anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
79tretten skrev, den 14.8.2024 at 10:06:

jeg stoler pt ikke på shemalewiki, den har ikke været opdateret i lang tid. Men ja, Amanda er et godt valg, hvis du kan finde en aktiv annonce. En der på alle måder er AKTIV er Agatha Hun har en kæmpe pik og hun bruger den nådesløst. Billede nr. 70 siger lidt om, hvad du møder ...

Agatha er før omtalt positivt herinde - også af en der søgte noget stort. 

God fornøjelse og husk en anmeldelse

Jeg har været sammen med både Amanda og Agatha . Og kan bekræfte at de begge har kæmpe pikke . Agatha er den flotteste og har nok også den størst pik af de to. Men jeg har haft gode oplevelser med dem begge to.og må sige det er de to bedste shemale jeg har været sammen med 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...