Hop til indhold

Kesa Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende en del gange, men hun svarer ikke lige for tiden. Nogen der ved, om hun har forlænget ferien?

Skrevet

Synes også hun er blevet for sløv til at svare og det har gjort jeg har misset de sidste 4 muligheder jeg havde for at besøge hende når hun er 3-4 timer eller mere om at svare :-(

lige nu er der vist noget arbejde ude foran butikken der gør hun holder lukket.

Håber hun kommer op i gear igen så vi kan få besøgt hende igen B)

Skrevet
  • Author
Sliksyg skrev, den 11.8.2024 at 16:28:

Synes også hun er blevet for sløv til at svare og det har gjort jeg har misset de sidste 4 muligheder jeg havde for at besøge hende når hun er 3-4 timer eller mere om at svare :-(

lige nu er der vist noget arbejde ude foran butikken der gør hun holder lukket.

Håber hun kommer op i gear igen så vi kan få besøgt hende igen B)

Tak for svar. Det kunne hun jo egentlig godt skrive i sin annonce. Nå, håber, at hun åbner igen snart. Hun er sku sød…

• 2 weeks later...
Skrevet

hej my sweet men, har været lukket på grund af ferie, så massagen er i gange igen. Tusind tak alle kesa Black Candy

OBS-Husk at jeg har et anden fast job så skrive og find ud hvis  vi kan mødes.

jeg prøver og skrive tilbage hurtigst muligt

Skrevet

Jeg har besøgt den smukke Kesa i dag.  Hvad jeg kan sige er, at dette var 100% succes.  Smuk pige, som jeg kan anbefale til alle, der kan lide mørke piger.  Lækkert sugejob, vådt og dybt.  Hendes store bryster var dejlige at lege med.  Placeringen var måske ikke den bedste, men jeg fik, hvad jeg kom efter.

Heia Norge<3:D

https://annoncelight.dk/showad/336135

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.