Hop til indhold
maxi83

Spørgsmål til panelet

Recommended Posts

Tror der er mange forskellige grunde til at man vælger en Thaipige. 

For mit eget vedkomne kan jeg godt lide asiatisk udseende - de smukke er virkelig smukke(i min optik) og så er der ikke så meget menukort tilllgspakker over dem - Fuld Pakke 1 time, og så er det bare at give den gas med massage/sutte/knalde osv. - de er ikke så kræsne, som regel kan man også bede om 2 runder, og de er sååååeeeeh fint bygget hvis man et til smp nips(self de også fåes i andre udgaver). Så der er også value for monserne hvis man lige gider sætte sig ind i hvem der er værd at besøge. Og der er en hvis rotation så det er muligt at prøve lidt af hvert   

Sidst men ikke mindst så syntes jeg der er langt mellem de danske GP’er. 

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en masse danske piger -men de er bare ikke gp/giver massage.  Og ej tilgængelig på samme måde som thaier. Har prøvet en hel ung polak og en potugiser -det var også fedt -men fortrækker thaier -nok også fordi de ikke taler dansk/har dansk mentalitet som mig selv -så er det jo mere spændende og anderledes;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt så synes jeg, at det med thai er sådan, at enten kan jeg have lyst til det, eller også har jeg slet ikke lyst til det (ret sort eller hvidt) -_-

Thai er sin egen liga, på alle måder. Som lurikken siger, er de smukke virkelig smukke, men der er satme langt imellem, synes jeg :P Og dem jeg har mødt, er ret servicemindede!

Faktisk tænker jeg tit, at man på diverse sider burde kunne vælge søgekriterie på thai "til eller fra", på samme måde som man kan vælge alder, pris, osv. som f.eks. på Nympho.dk :rolleyes:

Vil lige understrege, at jeg ikke har noget imod mennesker fra andre kulturer/ Thailand, men der er bare forskel, svært at beskrive. Vil også gerne pointere, at jeg har mødt en skøn thaipige, som desværre ikke er i DK længere, men som jeg stadig har kontakt med via sociale medier, fordi vi connecter rigtig godt :wub:

Hvad angår danske piger, synes jeg personligt, at udvalget efter min smag er yderst begrænset. Dernæst er de danske piger som jeg går efter ofte ret bekostelige (eller fake..)

De østeuropæiske piger er i flertal, og lettere tilgængelige = større udvalg, mange lækre unge piger imellem, priserne plejer at være rimelige, men den sproglige barriere kan være en forringelse af oplevelsen..

Ergo der er mange "for og imod" uanset hvad man vælger! Men hvis jeg kunne få en dansk pige, med thaipigens serviceniveau, og den østeuropæiske unge piges priser (og udseende), så ville lykken jo gjort :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi de er smukke.

De kigger ikke så meget på hvordan du ser ud, men hvordan du behandler dem, og når man behandler dem med respekt så får man en fantastisk oplevelse. deres “services” niveau er tårn højt.

Så er der overraskelses momentet, lige meget hvor mange gange man har besøgt en thai, så ved man aldrig helt hvad der kan ske, den ene gang er det GF til den store guld medalje, næste gang er det vild og dyrisk sex, man ved det aldrig. Det eneste man ved noget om er den købte tid, og hvis man har det rigtig hyggeligt med gensidig nydelse, så ved man heller ikke noget om tiden.

Det eneste jeg er lidt ked af er den store udskiftning, så jeg har fundet mig en (to,tre) som er her fast, som jeg kan opbygge et “forhold” til, og lære at kende, lige som de lære mig at kende.

Vil jeg nogensinde vælge andet end thai ?

har været der, og det tror jeg ikke jeg behøver at gentage.

Redigeret af Lovingthai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv når de er 40-50, kan de ligne de en "ung" pige på 25-30 år. Det er desværre i modsætning til mange, IKKE ALLE, af de danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er smukke, små og så den sidste ting ingen andre nævner...

De er utroligt indlevende i GFE. Hvis en thai-tøs på en klinik kan lide dig, så får du så autentisk købesex, som muligt! Den får fuld Gaddafi på tungekys, nus, øjenkontakt og har et par gange prøvet at få gratis sex med en thai klinikpige efter jeg betalte første gang - bare fordi hun kunne lide mig. 

Jeg ved ikke lige hvorfor netop thaierne er så tilgængelige, men de er modsætninger til de kolde og mere distancerede østeuropæiske piger, der kan forekomme ret metaltrætte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange Thaipiger har brug for en mand som kan hjælpe dem , og hvis man får et tæt forhold uden for deres massage arbejde så håber de at man vil hjælpe dem med penge de kan send hjem til Thailand og for at få en mere sikker base i Danmark for at kunne blive her og ikke blive  sendt hjem igen ... sådan er nogle af dem ... om de så elsker en og ikke kun dine penge de har brug for er ikke altid til at gemmeskue  ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det første er der, efter min smag, ikke mange "smukke danske piger". Det var der for år tilbage. Min præference er at kvinden ikke er overvægtig. Mange af de asiatiske piger er petite og slanke. En del af de danske, ikke alle men en stor andel, er... fyldige.

For det andet er jeg enig med dem der ovenfor beskriver hvordan i hvert fald jeg får en helt anden næroplevelse med piger fra Asien. Det er der naturligvis ikke garanti for, men en langt større sandsynlighed efter erfaring. 

Spørgsmålet tager afsæt i en antagelse om at man kan sige noget generelt om piger fra Thailand og piger fra Danmark. Det er selvfølgelig noget vås, og derfor er mit svar også stærkt forsimplet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetimen skrev, den 11.8.2024 at 08:04:

De er smukke, små og så den sidste ting ingen andre nævner...

De er utroligt indlevende i GFE. Hvis en thai-tøs på en klinik kan lide dig, så får du så autentisk købesex, som muligt! Den får fuld Gaddafi på tungekys, nus, øjenkontakt og har et par gange prøvet at få gratis sex med en thai klinikpige efter jeg betalte første gang - bare fordi hun kunne lide mig. 

Jeg ved ikke lige hvorfor netop thaierne er så tilgængelige, men de er modsætninger til de kolde og mere distancerede østeuropæiske piger, der kan forekomme ret metaltrætte.

Det er jo meget forskel på dem også -det er også nogen der tager den på rutinen, og kan være "kolde og distancerede" specielt når de har været i længer tid i dk./europa, men har også stødt på dem i Thailand (tit nogen som har været udenlansk tidligere) For 10år siden var det ikke svært, at finde en uspoleret i dk. nu skal du godtnok være heldig... I thailand er det ingen problem... (min mening/erfaring) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sært spørgsmål…. 
Nogen kan lide moren, andre datteren. 
Smag og behag er som bekendt forskellig.

Jeg går til thaipiger, når jeg har lyst til massage og noget seksuelt på toppen. 
Jeg er iøvrigt ikke enig i, at der er mange danske piger. Synes der er ALT for mange fedladne halv gamle og de få yngre, lækre, dyrker sex uden…. og det gider jeg bare ikke. 
Så prissætningen blandt flere af de danske piger også helt på månen….

Er ikke så meget til latino’er og helt mørke piger. Spanske, italienske og den type er jeg så til gengæld MEGET glad ved….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...