Hop til indhold

Valhala

Featured Replies

Skrevet

Hej... nogle der har været på valhala engesvang..? Ser spændende ud. Kan ikke finde ud af og indsætte link

Skrevet
Xl53 skrev, for 47 minutter siden:

Hej... nogle der har været på valhala engesvang..? Ser spændende ud. Kan ikke finde ud af og indsætte link

Ja, op til flere gange de seneste år. Er der noget specifikt du ønsker svar på - så spørg bare løs.

Skrevet
  • Author

Kan se hun tilbyder massage til 600 ...og gode bryster ser det ud til... Kan jeg forvente det jeg ser og er den den der ligger på hovedvej 13? Kan ikke få adresse til at passe med annoncen 

Skrevet
Xl53 skrev, for 1 time siden:

Kan ikke få adresse til at passe med annoncen 

Du søger muligvis på den forkerte adresse. Stedet ligger på hovedvej 13, på den strækning af vejen som hedder V. Christianshøjvej. 

Søger du bare på Christianshøjvej uden det vigtige "V." foran, så får du en forkert adresse frem.

Nem fejltagelse at lave og søger man den forkerte adresse frem på Google Streetview, kan man se at der desværre er mange som går forkert. Så mange at ejeren af huset har været nødt til at sætte dette skilt op.

NotABrothel.png

Skrevet
  • Author

Det var bedre. kan det anbefales?

Skrevet
Xl53 skrev, for 4 timer siden:

Ja det har jeg været nogen gang, Næsten altid nogen søde pæne piger. Der er meget realle.

Kan se det er Vanessa der er der i tiden. Hende kan du rolig besøge. Den anden kender jeg ikke.

Jeg kan personligt godt lide Vanessa. Hun er virkelig en sød pige, som man både kan hygge sig med snakke med.

Havde det sjovt med one and only Vanessa. Men der kommer også andre søde piger. Daria er der også sometider.

Selvom det er lang tid siden et besøg genneralt smiler Pga er jo ikke helt ung længere Det er jo nogen smukke unge piger . Er Daria nok stadig den pige jeg har besøgt flest gang. Så det siget vel sig selv.

Der har været mange andre søde piger der bla. Cattleya, Emma, Melissa lille blondine og Legia og Tanya osv. så der kan du godt tage ud.

Sikkert glemt nogen.

Redigeret af TT123

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.