Hop til indhold
Ennig

Nyt nyt åben thai massage i Horsens

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/406591

Så bevægede jeg mig igen til Horsens for at få en massage. Har fået nyt knæ så skulle have løsnet op for musklerne. Hende der masserede mig sidste gang var optaget, men blev lovet den samme gode massage af Maya. Som er ny der. 
jeg blev ikke skuffet. Hun har de samme stærke fingre og gav mig også en rigtig god massage. Hun kom rundt på hele kroppen og koncentrerede sig selvfølgelig mest om mit problem. 
En helt igennem god og professionel massage. 
Hun er meget dejlig. Normal thaihøjde, god krop og et dejligt smil. 
Må tilbage på et tidspunkt og prøve hendes full pack 

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjældent at finde en thaipige der både leverer en god massage og også levere fuld pakke, for det plejer at være sådan at de ikke tjener ret mange penge på massage delen men tjener deres penge på sexdelen, og de er jo gode købmænd. så du er en heldig trold hvis du kan få begge dele. :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i sidste uge til 45 massage og sex 15/30 min.     God massage og ok sex.  69 med gummi  op og ride lidt så stående hen over briksen som er en hjemmelavet hård satan i sider og kanter og bagfra stående  da hun synes jeg havde moslet længe nok sagde hun handjob now    Ja ok  desværre stoppede hun lige da jeg kom så det var en halvdårlig afslutning ;(.   Ellers var hun sød , taler godt engelsk og sagde bare ok sure når jeg spurgte hende om stillinger osv.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Maya til en gang massage/body2body.

Billedet passer meget godt med ansigtet på pigen du møder.  Hun arbejder stille og roligt med det vi havde aftalt – Nød behandlingen med lukkede øjne. Derfor kan jeg ikke sige så meget om kvinden – men fornemmer små ægte bryster. Resten af kroppen kan jeg ikke sige noget om – da det kun handlede om massage – og denne gang uden afslutning (selvvalgt) for at prøve den måde at opleve massagen på. Jeg oplevede en fin blid og sensitiv massage.

Turen gik videre til Rinly.

Kan på ingen måde genkende hende fra billedet, men møder en humørfyldt og sprudlende pige, der kysser mig så snart jeg er trådt ind i værelset. Meget aktiv og glad pige, der klart opvejer, at hendes krop ikke vinder en skønhedskonkurrence. Brysterne er store og ægte, men desværre stærkt påvirket af jordens tiltrækningskraft. Men det gør normalt ikke mig noget, da jeg foretrækker den ægte vare, meeeeen :)  Det blev en time med fuld musik på alle tangenter. Og med pigens gode tilgang og humør blev det et fint og godkendt besøg med en god afslutning.  

Stedet er fint! Fremtræder pænt og rent – godt nok lidt sjovt med en bruser placeret i forbindelse med køkkenet, men igen pænt og rent. Og det sætter jeg personligt stor pris på.

Næste gang jeg kommer på de kanter må det blive et besøg ved den 3. pige på stedet, Bella. Mødte hende i køkkenet – og min umiddelbare tanke var, at hun på alle måder er den flotteste pige på stedet – i hvert fald set med tøj på. :)

Redigeret af Månestjerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...