Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Linda i Frederikshavn i dag https://annoncelight.dk/showad/382640

Det gik nemt med at få en aftale på plads, og jeg kunne endda være der indenfor 30 min.

Jeg bliver taget godt imod af Linda, sød, rar og køn thai kvinde. Vil tro hun er 35-40 år. (ikke ældre, måske yngre)

Vi kommer ind i værelset og hun er meget service mindet allerede, da hun prøver at lukke alt lys ude, jeg siger det ikke gør noget.

Har valgt 30 min, Det gør jeg altid med en ny GP.

Jeg får en ganske udmærket massage af hende, jeg siger hun bare kan gå til den og det gør hun også.

Hun er virkelig sød og spørger flere gange om det er ok og om jeg kan lide det.

Så er det tid til at vende sig om, hun tager sig godt af pikken, med at pirre den lidt samt en rigtigt fint blowjob, hun tager den helt til roden flere gange. Hun siger jeg gerne må komme hende i munden hvis jeg vil. (selvom vi ikke har aftalt det) men jeg vil hellere kneppe hende.

Så i gang med sex delen. Hun rider mig , ganske udmærket og ligner en der godt kan lide det. Ikke noget hastværk. Så er det min tur til at kneppe hende, jeg kommer desværre lidt hurtigt.

Efter jeg er kommet, skal jeg love for rengøring af dilleren er top service, den har aldrig været mere ren ;-)

Alt i alt en dejlig oplevelse. Kan godt anbefales. Gentagelse måske, men vil hellere med den anden Thai i lejligheden, som ikke var på arbejde. 

Pigen 7/10 - Billederne er nok et par år gamle, og der er lidt mere op sidebenene, men uden hun er tyk. Hvis det skulle højere op, skulle hun være lidt mere stram i kroppen. (men det er kun min mening)

Massagen: 8/10 - Var faktisk virkelig god, jeg skulle have taget længere tid, så jeg kunne få mere massage.

Sexdelen: 8/10 - jeg kunne få lov til det jeg havde lyst til og hun var fræk nok.

Stedet 1/10 - Der var nogen ved at sætte et telt op tæt på indgangen, så man kunne ikke gå ubemærket ind. (Det kan man normalt, så det er kun i dag eller hen over weekenden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tyvstarteren skrev, for 9 timer siden:

Har besøgt Linda i Frederikshavn i dag https://annoncelight.dk/showad/382640

Det gik nemt med at få en aftale på plads, og jeg kunne endda være der indenfor 30 min.

Jeg bliver taget godt imod af Linda, sød, rar og køn thai kvinde. Vil tro hun er 35-40 år. (ikke ældre, måske yngre)

Vi kommer ind i værelset og hun er meget service mindet allerede, da hun prøver at lukke alt lys ude, jeg siger det ikke gør noget.

Har valgt 30 min, Det gør jeg altid med en ny GP.

Jeg får en ganske udmærket massage af hende, jeg siger hun bare kan gå til den og det gør hun også.

Hun er virkelig sød og spørger flere gange om det er ok og om jeg kan lide det.

Så er det tid til at vende sig om, hun tager sig godt af pikken, med at pirre den lidt samt en rigtigt fint blowjob, hun tager den helt til roden flere gange. Hun siger jeg gerne må komme hende i munden hvis jeg vil. (selvom vi ikke har aftalt det) men jeg vil hellere kneppe hende.

Så i gang med sex delen. Hun rider mig , ganske udmærket og ligner en der godt kan lide det. Ikke noget hastværk. Så er det min tur til at kneppe hende, jeg kommer desværre lidt hurtigt.

Efter jeg er kommet, skal jeg love for rengøring af dilleren er top service, den har aldrig været mere ren ;-)

Alt i alt en dejlig oplevelse. Kan godt anbefales. Gentagelse måske, men vil hellere med den anden Thai i lejligheden, som ikke var på arbejde. 

Pigen 7/10 - Billederne er nok et par år gamle, og der er lidt mere op sidebenene, men uden hun er tyk. Hvis det skulle højere op, skulle hun være lidt mere stram i kroppen. (men det er kun min mening)

Massagen: 8/10 - Var faktisk virkelig god, jeg skulle have taget længere tid, så jeg kunne få mere massage.

Sexdelen: 8/10 - jeg kunne få lov til det jeg havde lyst til og hun var fræk nok.

Stedet 1/10 - Der var nogen ved at sætte et telt op tæt på indgangen, så man kunne ikke gå ubemærket ind. (Det kan man normalt, så det er kun i dag eller hen over weekenden)

Det lyder til du har haft en god tur sammen med hende :)

hvem er den anden Thai på adressen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kom frisk skrev, den 10.8.2024 at 07:17:

Det lyder til du har haft en god tur sammen med hende :)

hvem er den anden Thai på adressen ? 

Jeg er ret sikker på det er Preeya https://annoncelight.dk/showad/371965 da hun er tilbage i Frederikshavn og jeg har besøgt hende 2 gange i sammen lejlighed. 

Hun er aktiv igen, og kan også godt anbefales. Hun er lidt mere stille og rolig end Linda er (min erfaring) men virkelig dejlig krop og giver også en god omgang massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...