Aarhusbanditten 422 Skrevet 9. August Var i byen og ville have besøgt Tisha…, hun var optaget, så besøgte hendes veninde Maysa i stedet….. https://annoncelight.dk/showad/361305 Og lad mig sige det med det samme, Wow hvor en dejlig oplevelse, en helt igennem varm og kærlig GFE med dybe skønne kys, superfransk, pussyslide og den skønneste krop med de smukkeste naturlige bryster….. Vi startede med kys og kærtegn, mens mit tøj røg af, hendes bryster slikket og kærtegnet, satte mig på sengen og så pikken forsvinde i hendes mund…, ud med den og skaft, mellemkød og boller blev forkælet…, ingen stress eller travlhed….. Helt op i sengen, hvor Maysa fortsatte det skønneste blow inden hun bevægede sig op af brystet og jeg mærkede hendes fisse og underliv glide sagte op og ned af pikken…., Wow så dejligt…..fik hende til at vende sig og vi endte i 69, hvor jeg nød den smukkeste lyserøde fisse der smagte himmelsk……, gummi på og sex blev nydt i flere stillinger, inden jeg sluttede af med CIM….. Jeg er solgt og nød mødet til fulde…., skal forbi både Tisha og Mayse igen, så det bliver en dyr uge i Aarhus:-) 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 9. August Mange tak for din fine anmeldelse. Vil du sige at billederne er retvisende og har Maysa tatoveringer? Hvor ca. henne i Aarhus? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 422 Skrevet 9. August Mike56 skrev, for 36 minutter siden: Mange tak for din fine anmeldelse. Vil du sige at billederne er retvisende og har Maysa tatoveringer? Hvor ca. henne i Aarhus? Billeder er af min bedste overbevisning af hende, 99,8 %…, og husker ikke jeg så nogen tatoveringer…… Aarhus C, lige overfor Åhusene og Rema…… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 11. August skal den ikke i tråden til Thai pigerne ?. Fair nok men jeg gider ikke besøge Thai´er. Der findes en rubrik til dem der kan lide det. En gammel sur mand Torben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 422 Skrevet 11. August torbenb skrev, for 32 minutter siden: skal den ikke i tråden til Thai pigerne ?. Fair nok men jeg gider ikke besøge Thai´er. Der findes en rubrik til dem der kan lide det. En gammel sur mand Torben Det vil jeg finde helt upassende, da vi ikke grupperer andre ud fra nationaliteter ….., hendes service er i top og intet med Thsimassage og Thaistederne at gøre….. Hvem du gider besøge er jeg fuldstændig ligeglad med, det er heldigvis et frit land 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 12. August Nå, har intet imod Thai- er. Bare ikke til mig. Kan se at bidrag nu sorterer under Thai- er, så alt i skønneste orden. T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg