Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

God eftermiddag mandelige kigger.

Jeg havde en aftale med Mai, her i formiddags, ankom til hendes dør og gjorde som hun bedte mig om at gøre, når man var ankommet også fik jeg denne besked(er), skal dog siges at jeg har hverken besøgte hende eller brændt hende af, men det gjorde hun. Jeg kan dog se, at hun har andre positive anmeldelser herpå eroguide.dk, hun har været i Søborg, samt i Jylland hvor nogle har haft held og ikke mindst været sammen med hende og har været godt tilfredse med at besøge hende.

Men ja, hun skal ikke regne med at få besøg af mig, fordi mig skal man kun brænde af en gang også slutter det så derfra,da jeg gider ikke at blive brændt af 2 gange, sådan noget gør jeg heller ikke overfor mine venner, veninder.

https://annoncelight.dk/showad/404525

Ja undskyld denne lille opsang, hader bare at blive brændt af og jeg havde ellers hævet penge og glædet mig til at besøge den smukke unge kvinde som ser dejlig, lækker og fræk ud på billederne.

Screenshot_20240805-151413.png

Screenshot_20240805-151459.png

Skrevet

Jeg har besøgt hende før i søborg. Og i dag her til eftermiddag i Valby. Jeg fik også lov til at vente, i næsten 45 min. Men tro vi lige skal huske at det ikke er hende du sms med når der bliver skrevet, da Mai ikke taler eller skrive på dansk.  Så hvem der står for at booke, burde nok lige stramme lidt op,  

men mit besøg i dag var dog vente tiden værd. Tog 1 time uden kondom. Afleveret 3 skud, og var meget tilfreds. Mai er en dejlig kvinde, og det er lidt synd at hun bliver overbooket og måske for et dårligt ry,   Men det er bare min mening. Håber du for besøgt hende på et tidspunkt,  jeg har planer om at besøge hende igen. 

Skrevet

Jeg har skrevet til hende, eller den som svarer, men aldrig fået noget svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.