Hop til indhold
Danika

Shemale Nicole fra Cuba

Recommended Posts

Lige hjemkommet fra Herning, hvor jeg besøgte Nicole. Nicole er en høj flot mørk shemale fra Cuba, hun taler udmærket Engelsk og er meget venlig, smilende, idet hele taget meget imødekommende. Hun modtog mig meget let påklædt, så jeg havde god udsigt til hendes stor bryster samt en kæmpe bule i trusserne, hun førte mig ind i arbejdsrummet, hvor vi aftalte kr. 1.300,- for en halv time. Vi tog tøjet af, og min hånd fik omgående fat i hendes meget store dejlige sorte pik, som hun stak ind i munden på mig, vi suttede og slikkede og meget andet i ca. en halv time, hvor hun kom i munden på mig med en kæmpe ladning, efter at havde ligget og hygget en tid spurgte jeg om hun kunne komme igen, det kunne hun sagtens - så jeg fik endnu en ladning som smagte vidunderligt. Vi aftalte tilslut, at jeg skulle komme igen én af de nærmeste dage. Hun sagde at hun ville " Give

 me a special Price ". Jeg vil besøge hende igen i denne week-end.

Ud af 5 stjerner  - får hun 5 af mig, hun er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - jeg har faktisk overvejet at besøge nicole, men synes der kun står at hun er her i en dag?

 

Hun ser lidt buttet ud - kan du fortælle om det er sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - jeg har faktisk overvejet at besøge nicole, men synes der kun står at hun er her i en dag?

 

Hun ser lidt buttet ud - kan du fortælle om det er sandt?

Hun er her i hvert fald i denne week-end. Hun er buttet - en stor pige - ikke fed, men dejlig fast i kødet, og så er hun så sød og venlig. Hendes priser er OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv at google hendes navn fra annoncen og man kan finde film med hende hvor hun både knalder piger og fyre !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror grunden til at der står brasilien i annonce og ikke cuba er fordi at hun bare har overtaget Ivete fra Hernings annonce - de befinder sig begge i odense nu.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige læst om en der lige har besøgt Nicole, han besøgte hende kl. 21,50, og han var meget utilfreds med hende.

Jeg besøger aldrig Shemales så sent på dagen, de har normalt været på arbejde siden kl. 10,oo, og kl. ca. 22,oo har de måske haft 4 - 5 kunder og lige så mange udløsninger, så der er de godt brugte. Prøv først på dagen og du finder en anderledes engageret trans, og ikke en meget brugt og træt trans.

Fortsat held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror grunden til at der står brasilien i annonce og ikke cuba er fordi at hun bare har overtaget Ivete fra Hernings annonce - de befinder sig begge i odense nu.

 

Hmm...jeg tjekker annoncer hver dag, syntes aldrig jeg ser nogen annoncer på Shemale i Odense.

 

Hvor holder de til, - eller hvor annoncere de?

 

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...