Peter-60 41 Skrevet 9. August, 2024 Er der nogen der ved noget om en (lukket)? swingerklub ved Henne, ved Skjern? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 9. August, 2024 (edited) Du skriver lukket, mener du ikke privat, for der er ikke ret meget ide i at besøge en sted der er lukket. derudover er eroguide nok ikke det bedste sted at få info. eroguide er vedr købesex, og betaling for ydelser er ikke velkommen i swingermiljøet, så det er 2 verdener for sig, selv om der er gengangere begge steder. Et godt sted at søge info, er i swingermiljøet, der er flere fora som kan meldes ind/søge på, jeg nævner et par stykker her. scor, xklub, swingerguiden... Er klubben privat, så kan du nok ikke lige gå ind fra gaden eller anmode om at blive lukket ind, men skal inviteres på en eller anden måde, og det bliver du ikke hvis du ikke er et kendt ansigt i swingermiljøet... (en ret effektiv måde at sortere dem fra der ikke kan finde ud at opføre sig ordentligt, herunder er anmassende/selv-inviterende) mit bedste råd er at holde de 2 verdener adskilt, blander du købesex ind i swingermiljøet, kan det betyde udelukkelse for livstid (du og den du betaler til, ryger ud på røv og albuer). Redigeret 9. August, 2024 af kaliffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 494 Skrevet 9. August, 2024 Det er The Kinky Unicorn du leder efter. De har en facebook gruppe og de er rummelige og tager gerne mod nye i miljøet, så det der er skrevet ovenstående skal du ikke tage dig af. Jeg ser ingen steder at du blander købesex og swingerklub sammen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 9. August, 2024 CamillaHusmor skrev, for 45 minutter siden: Jeg ser ingen steder at du blander købesex og swingerklub sammen.. Det var ikke en beskyldning, det var et godt råd. Og intet andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 9. August, 2024 CamillaHusmor skrev, for 47 minutter siden: De har en facebook gruppe og de er rummelige og tager gerne mod nye i miljøet, så det der er skrevet ovenstående skal du ikke tage dig af. Facebook gruppen er næppe åben, måske man kun kan blive medlem hvis man inviteres CamillaHusmor skrev, for 46 minutter siden: Jeg ser ingen steder at du blander købesex og swingerklub sammen.. Det var ikke en beskyldning, det var et godt råd. Og intet andet. Du bekræfter jo som sådan det jeg har skrevet (eller ment, men ikke skrevet det godt nok) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 494 Skrevet 9. August, 2024 kaliffen skrev, for 53 minutter siden: næppe åben, Dvs du svarer på noget du ikke ved noget om, men lyder negativ overfor mig der faktisk ved lidt om det? Hvorfor skulle det være et godt råd omkring at adskille tingene? Der er mange der kommer i begge miljøer, både mænd og kvinder. Han skriver i “hyggesnak” og hvis han ikke skulle kunne spørge her, så er der vist noget galt. Jeg ved ikke lige hvad det er jeg bekræftiger dig i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 9. August, 2024 (edited) CamillaHusmor skrev, for 33 minutter siden: Dvs du svarer på noget du ikke ved noget om, men lyder negativ overfor mig der faktisk ved lidt om det? Hvorfor skulle det være et godt råd omkring at adskille tingene? Der er mange der kommer i begge miljøer, både mænd og kvinder. Han skriver i “hyggesnak” og hvis han ikke skulle kunne spørge her, så er der vist noget galt. Jeg ved ikke lige hvad det er jeg bekræftiger dig i? Bare glem det.... Find en konflikt et andet sted Redigeret 9. August, 2024 af kaliffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 443 Skrevet 10. August, 2024 https://swingerguiden.dk/ kik på den side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg