Hop til indhold

Tina i Odense - køn pige uden indlevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/407344

Det gode er, at det er hende på billederne: Rigtigt kønt ansigt, slank krop, nok lidt mere end de angivne 20 år gammel. Virkelig god til engelsk, for dem der går op i det. 

Det mindre gode er, at det måske er mere interessant at tale med hende end at have sex med hende. Der kom kondom på lige fra starten, og derefter holdt hun godt fast i det. Hun er en af de her "det skal bare overstås" typer,, og selvom hun stønnede og sagde frække ting på de rigtige tidspunkter, så virkede det bestemt ikke særligt ægte. Og så det med de fingre omkring kondomet konstant - det dur bare ikke. Men ja, vi fik det overstået og så slappede hun lidt mere af. 

Lejligheden er fin og ny og hun deler den med en anden pige. Men den er lille og har kun eet værelse med udgang til en gang, der er åben ind til et stue/køkken - så den anden pige kom ud midt i det hele og kunne se mig i fuld gang med veninden. Jeg tror hun også var i gang med en kunde, men han ventede trods alt og jeg så ham ikke, da jeg blev gennet over i et blindt hjørne for at tage tøj på bagefter. Men det var noget akavet. 

Så nej, jeg kommer ikke igen. 

Skrevet

Havde hun tøj på den anden pige (Celine), da hun kom ud? Det ville jo være uhøfligt at rende rundt med tøj på mens I var nøgne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.