Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Årh, pis. Jeg skrev noget brok om at der lige har været en efterlysning, men der er lavet om i annoncerne, eller også husker jeg forkert. Beklager

70699

Redigeret af Bebop

Skrevet
Kiillii skrev, for 7 timer siden:

Har været der. Ikke ombygget.

Kan du fortælle lidt mere? Er hun værd at besøge? Er hun i lejlighed eller på klinik…

Skrevet
Kubrick skrev, for 3 timer siden:

Kan du fortælle lidt mere? Er hun værd at besøge? Er hun i lejlighed eller på klinik…

Lejlighed som bliver brugt som klinik. Ikke særlig diskret da der er andre der går rundt i lejligheden og der er kun et tæppe som dør til rummet du er i.

Og bare lige til info så er hun nok ikke din type af samme årsag som Lin ikke er din type.

Skrevet
Kiillii skrev, for 1 time siden:

Lejlighed som bliver brugt som klinik. Ikke særlig diskret da der er andre der går rundt i lejligheden og der er kun et tæppe som dør til rummet du er i.

Og bare lige til info så er hun nok ikke din type af samme årsag som Lin ikke er din type.

Modtaget:(

Skrevet
Kubrick skrev, for 2 minutter siden:

Modtaget:(

Du kan faktisk gå ud fra at alle jeg skriver om, tilbyder det du ikke er til :lol: da det er et must for mig med ganske få undtagelser.

Det krydser faktisk også sådan ca 95% af thai af.

Skrevet
Kiillii skrev, for 1 minut siden:

Du kan faktisk gå ud fra at alle jeg skriver om, tilbyder det du ikke er til :lol: da det er et must for mig med ganske få undtagelser.

Det krydser faktisk også sådan ca 95% af thai af.

Ved godt at mange thai’er kan overtales…. og det må jeg acceptere under forudsætningen af; hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af. 
Men bare engang imellem må man prøve at stå op for sine principper:D

Skrevet

She looks little same as my xgf from Philippines and she was not ladyboy

Skrevet

3 efterlysninger og intet rigtigt bidraget - udover at vi nu ved at hun ikke er en mand.:)

@Kiillii siger "har været der" og at hun ikke er @Kubricks type (det er jeg pænt meget i tvivl om, hvad det betyder) . @ras siger at "hun er vild i sengen" og @Stantheman at "der kommer snart en anmeldelse".

Er der nogle, der har besøgt hende der kan bidrage med deres oplevelse og hvilke ydelser de har modtaget? GFE/PSE? Hendes annonce siger ikke meget heller.

Måske også Kiilii, Ras og Standtheman kan sige et eller andet?

Redigeret af Harran

Skrevet

Som sagt var annoncen nede da jeg kom hjem fra Berlin. Derfor intet nyt herfra.

Godt at se den oppe igen (annoncen). Jeg prøver at få en aftale i bogen i morgen.

Skrevet
Harran skrev, for 17 timer siden:

3 efterlysninger og intet rigtigt bidraget - udover at vi nu ved at hun ikke er en mand.:)

@Kiillii siger "har været der" og at hun ikke er @Kubricks type (det er jeg pænt meget i tvivl om, hvad det betyder) . @ras siger at "hun er vild i sengen" og @Stantheman at "der kommer snart en anmeldelse".

“Min type” lader sig ikke overtale/købes til, at dyrke penetrations sex uden gummi….

Skrevet

Jeg har besøgt pigen i dag og har lavet en lille anmeldelse, som er her: 

Skrevet

Jamen hun er en vild dame. Og hun er kvinde, selv om man kan være i tvivl. Hun er virkelig kinky og hun har altid serviceret rigtig godt. Hun sætter virkelig en ære i det. Det gange jeg har være sammen med hende - over 10 - har hun virkelig nydt sexen. Hun giver sig fuldstændig hen. Virker ikke i akten som en prostituerede. Tror faktisk hun må have lidt ADHD eller lign. Hendes bryster er ombyggede og lidt hårde. Hun har meget få grænser ellers, men anal er hun ikke til 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.