Hop til indhold

Nogen der har besøgt Celine på fyn?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Den Lange skrev, for 17 timer siden:

Hun er anmeldt her under et andet navn:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/187202-toldbodhusevej-helena-22-ægte-foto-og-sød/

Hun er i Odense M sammen med Tina, som jeg lige har anmeldt. Og jeg kan bekræfte at Celine også ser lækker ud i virkeligheden. Hun er mere petite end Tina.

Frækt. Har du prøvet hende? 
Er det diskret der på havnen? 
Jeg overvejer virkelig en tur! 

Redigeret af Hotdk

Skrevet

Jeg har ikke prøvet Celine, men blot set hende med tøj på da jeg besøgte Tina. De er ikke på havnen, men i et etageboligområde i Odense M. Så det er rimelig diskret. Kunne måske godt finde på at prøve en tur med hende.

Skrevet
  • Author
Den Lange skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har ikke prøvet Celine, men blot set hende med tøj på da jeg besøgte Tina. De er ikke på havnen, men i et etageboligområde i Odense M. Så det er rimelig diskret. Kunne måske godt finde på at prøve en tur med hende.

Ok. 
hvordan foregik aftalen med Tina? Var det hende selv du skrev med, eller en Pimp?

En skriver at de bor i en etværelses, og at kunderne måske kan løbe ind i hinanden ved døren. Det er lidt presset.

Skrevet

Så vidt jeg kan vurdere er det pigerne selv man skriver med. Celine havde i hvert fald travlt med at bruge telefonen da jeg så hende. Kommunikationen med Tina gik fint nok, bortset fra noget ventetid da jeg ankom, måske på grund af at de havde problemer med dørtelefonen så man skulle hentes ved indgangsdøren.

Det er vel så en toværelses lejlighed, da besøget hos Tina foregik på et soveværelse. Tror ikke der var andre kunder der da jeg var der. Men det kan da godt blive akavet hvis de også har kunder i stuen samtidig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.