Ph2 13 Skrevet 8. August jeg har været til massage hos hende kan ikke forstå så mange gode anmeldelser hos hende jeg har talt med en mand som fortalte mig at hun havde spurgt om han ville skrive en god anmeldelser om hende så skulle han kun betaler det halve ikke en anmeldelsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Thai_Lover 61 Skrevet 8. August Måske et navn på stedet / et link ville hjælpe lidt ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 8. August @Ph2 det er lidt svært at vide hvem du skriver om. En overskrift med navn og by, samt et link ville være skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ph2 13 Skrevet 8. August lille_peter skrev, for 1 time siden: @Ph2 det er lidt svært at vide hvem du skriver om. En overskrift med navn og by, samt et link ville være skønt Kolding kvinde dejligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 8. August Ph2 skrev, for 58 minutter siden: Kolding kvinde dejligt Du må undskylde, men det blev jeg klogere af. Har du et link til hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. August Ph2 skrev, for 12 timer siden: jeg har været til massage hos hende kan ikke forstå så mange gode anmeldelser hos hende jeg har talt med en mand som fortalte mig at hun havde spurgt om han ville skrive en god anmeldelser om hende så skulle han kun betaler det halve ikke en anmeldelsen Begynder at forstå, hvorfor så mange efterlyser "hende her" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 9. August Jernsvinet skrev, for 56 minutter siden: Begynder at forstå, hvorfor så mange efterlyser "hende her" Næste gang der er en der efterlyser “hende her”, så kan vi bare henvise til denne tråd, for her er “hendes her” anmeldt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg