Hop til indhold
Den Lange

Tina Odense, skønheden selv

Recommended Posts

Tina har tidligere været i Odense, men der var kommet nye billeder på hendes annonce, som jeg havde svært ved at stå for:

https://annoncelight.dk/showad/407344

De nye billeder så ud til at være helt up to date, ud fra datoen på avisen som hun holder på et af billederne. Hun har dog krøllet hår nu så lidt ændringer er der sket. Men virkeligheden lever fuldt op til billederne.

Tina var venlig og imødekommende og talte fint engelsk, så ingen problemer der. Jeg valgte et kort besøg da det var mit første besøg hos hende og hun ikke tidligere har været anmeldt. Der var ikke noget forspil, så det var lige på med kondomet på en slap pik. Men hun suttede godt og også dybt, med øjenkontakt undervejs. Der var heller ingen hastværk med at komme videre. Da vi kom til sexen ville hun helst i doggy og begyndte at stønne så snart den var kommet ind i varmen. Hun brugte ingen glidecreme men hendes stønnen lød dog ikke helt ægte. Hun holdt et par fingre på pikken undervejs, måske for at sikre at kondomet blev på plads. Der var heller ingen hastværk med at blive færdig her. Jeg valgte dog at afslutte med hånden til sidst, da kondomet gjorde det svært at komme.

Der var også tid til at nusse hende lidt bagefter og jeg fik et kram på vejen ud, så alt i alt var jeg tilfreds med besøget og vil gerne besøge hende igen. Men hun smutter vist allerede i morgen, så det bliver først næste gang, hvis hun ellers kommer igen (håber jeg).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pokekrs også, jeg havde ikke set den inden jeg lavede min egen anmeldelse af Tina: 

Ved ikke om en moderator kan flytte mit indlæg ned under dette? Det vil gøre det lidt nemmere for fremtidige søgninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...