Hop til indhold

Sugardaters - (falske?) top lækre profiler

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver valgt som favorit af nogle (tror falske) profiler af billeder med toplækre kvinder som bor langt fra mig i København; Frankrig og Tyskland, ofte, men også Sverige og Ukraine og andre steder.

De skriver aldrig en besked og jeg gider ikke skrive til dem (99.999% de er 100% falske) jeg undrer mig bare over hvad det er der foregår; jeg har ikke noget profilbillede, og det er seriøst nogle hotte (falske) profiler som vælger mig som favorit.

Er det en taktisk, kommerciel ting som Sugardaters gør for at give den stakkels mandlige bruger en styrket tro på at der er superlækre kvinder der vil date en? Så det på en eller anden måde påvirker/motiverer brugeren til at forblive medlem i længere tid? Kan bare ikke helt se logikken i dette approach. (Ligesom Tinder viser en masse ekstremt attraktive profiler inden man betaler og så ændrer det sig nok når man har betalt…)

Eksempler - disse (og flere andre) har valgt min profil som favorit:

https://sugardaters.com/da/profile/ELoN_r-9Zd

https://sugardaters.com/da/profile/ELWNmDODZd

Skrevet

Det er scammere der prøver at få dig til at kontakte dem. Hvis det var SugarDaters, så ville de gøre det med profiler i nærheden af dig.

Skrevet

Jeg har lige prøvet at skrive til 10-12 af dem - nu vil jeg loge se hvad der sker:)

Jeg laver popcorn:)

Skrevet
plasticlove skrev, for 40 minutter siden:

Det er scammere der prøver at få dig til at kontakte dem. Hvis det var SugarDaters, så ville de gøre det med profiler i nærheden af dig.

100% det her :) 

Skrevet

Jeg bliver også valgt som favorit af sugarbabes fra udlandet, selvom jeg har sat kryds i at det kun er personer fra mit primære lænd (Danmark) som kan se mig.... Så der må være en fejl hos dem

• 4 weeks later...
Skrevet

Er begyndt at have let ved at se hvilke profiler disse beskeder kommer fra, det er dem der står som online det meste af tiden i en periode

Skærmbillede 2024-09-07 081354.png

Redigeret af Sexo

Skrevet
Sexo skrev, for 6 timer siden:

Er begyndt at have let ved at se hvilke profiler disse beskeder kommer fra, det er dem der står som online det meste af tiden i en periode

Skærmbillede 2024-09-07 081354.png

Fik præcis den samme besked fra samme person.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.