Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige lavet en snapchat ifbm sugardating - og prøvede så bare lige at søge på “sugarbabe” på Snapchat for lige at se hvor mange profiler jeg ville se - der kom ret mange op.

Sugardaters.dk er jo lidt dyrt - er der nogen der sugardater ved bare at bruge snapchat? Og så bare henvende sig direkte til dem der hedder noget med sugarbabe…Ok - det kræver nok noget benarbejde at få kontakt med nogen og også at få billeder osv - så måske er det bare for upraktisk.

bare loge en tanke:) 

Og ja - der vil være nogen der siger at man ikke skal sugardate hvis man ikke vil betale for sugardaters.dk medlemsskab - fair nok, well spotted:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at søg på Snapchat herinde og se hvor “mange” der har haft held med det du her prøver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ved ikke hvor de kommer fra, hvordan de ser ud eller hvor gamle de er. Mange af dem er i øvrigt profiler der prøver at scamme dig på den ene eller anden måde.

Du kan evt. nøjes med at købe 2 uger på sugardaters og være effektiv. Gør noget forarbejde så du ved hvem du vil kontakte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt. Men de fleste vil sælge fotos. Jeg har mødtes med en til blow i et års tid. Som pludselig stoppede. Problemet er jo at man ikke kan søge geografisk derinde. Så det er også spild af en del tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en svær kunst på snap, nen kan lade sig gøre.

Jeg har mødt nogle stykker derfra - både helt uerfarne sugarbabes, og nogle som har prøvet det før.

Det kræver dog en hel del benarbejde og sund fornuft (men det gør sugardaters også IMO), og successraten er heller ikke lige så høj.

Til gengæld synes jeg, at der er flere uerfarne sugarbabes i forhold til sugardaters, som vel efterhånden er mere for de semi-pro

Redigeret af TorbenC
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...