Hop til indhold

Dansk sprøjteprinsesse - Vica

Featured Replies

Skrevet

Jeg har igennem et godt stykke tid fantaseret om at have sex, med en der virkelig kan sprøjte og endnu en gang, har forummet hjulpet mig på vej med det rette valg. Vica fra Pussy Galores https://70210026.dk/vica er igennem årene mange gange blevet omtalt for den færdighed, så nu skulle jeg simpelthen forbi. 

Inden jeg bestilte tid skrev jeg lidt med hende og hun lød bare så fræk - Jeg glædede mig virkeligt meget, men på dagen opstod panikken - Første penge automat var ude af drift - det samme var nummer 2 og jeg var ved at løbe tør for tid, men heldigvis virkede den 3. og jeg nåede akkurat at komme til tiden.

Jeg blev budt velkommen af receptionisten og vist ind i et rum, med en dejlig stor seng og nåede lige at teste affjedringen lidt, inden Vica entrerede iført nydeligt lingeri - det økonomiske blev ordnet og kort efter lå jeg på maven og modtog lidt massage, der tilpas hurtigt blev sensuel og banditten var ikke upåvirket. Jeg var så tændt og Vica, der er meget fræk og ligefrem fik da også sagt at jeg både havde en shower samt en grower, hvilket absolut fik banditten til at blive endnu mere klar på ballade:P

Jeg elsker at slikke, så nu var det Vicas tur til at nyde og hold da op, det tog ikke lang tid før jeg kunne mærke hendes safter i hele ansigtet - shit det var frækt - man er ikke i tvivl om at Vica er tilstede, hele hendes væremåde og dejlige lyde og ja, der er god vokal på hende - det er så frækt. Hendes orgasmer får vinduerne til at vibrere:wub:

Efter en del slikkeri bad hun om at mærke mig og shit det var dejligt - PSE for fuld skrald - en kvinde med 220 km/t og hvor en Duracell kanin vil være misundelig - sikke en energi og den vildeste ridetur. Vi var igennem forskeligt på lagenet og jeg var selv så meget inde i vores lille verden at jeg ikke kan huske alt - men det var meget dejligt og der blev gået til den og heldigvis havde jeg en af de gode dage i forhold til at holde længe. Vica derimod sprøjtede nærmest på kommando, faktisk ret imponerende og det er så frækt at se hende ride en, samtidigt med at det nærmest fosser ud, det er svært at beskrive uden det lyder overdrevent - men klart noget der kan anbefales:wub:

Jeg begyndte at mærke at det uundgåelige var på vej og kort efter sagde Vica at hun var ved at komme og indenfor få sekunder kom vi begge to - wow, så fantastisk. Vica var helt groggy og jeg skulle da også lige bruge lidt tid for at komme mig.

Fik jeg det jeg kom efter - Ja det må man sige - der er sprøjteorgasmer for alle pengene. At Vica tilmed er skide sød og dejlig at tale med er jo bare et plus - vi afsluttede med et fælles bad, hvilket var super dejligt og en god time efter jeg ankom stod jeg atter udenfor - glad og tømt.

Skrevet
  • Author

@AnalL Squirt er ikke tillæg:) - Hun går meget op i at begge skal yde og hvis man gør det så kommer hende våde orgasmer helt automatisk - Jeg kan ikke trylle eller lignende, men det kan hun - hun er meget indlevende og så sker tingene helt automatisk - en sand fornøjelse.

Skrevet
  • Author

@Dillermand Junior Velbekomme - nu har jeg nydt godt af alle dine fine anmeldelser, så dejligt at kunne give lidt igen. Hvis du feks. skrev lidt om dine sommeroplevelser som du i hint har refereret til, så er der intet ondt herfra:ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.